fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Applicazione di scanner di codici à barre 2d in l'industria di vendita

I rivenditori usanu tradiziunalescanner di codici a barre laserà u puntu di vendita (POS) per simplificà a fattura.Ma a tecnulugia hà cambiatu cù l'aspettattivi di i clienti.Per ottene una scansione rapida è precisa per accelerà e transazzione, sustene i cuponi mobili è migliurà l'esperienza di i clienti, i venditori anu da aduprà scanner di codici a barre 2d.

1 Aumentà i rivenuti attraversu u marketing mobile.

U marketing di u canali hà apertu a porta à a lotta per menu hegemonia di vendita.A dipendenza cumpleta da i magazzini fisici hè andata.I venditori innovatori migliurà i so siti di e-commerce, attraendu l'attenzione suciale è cummercializà i so prudutti elettronicamente per attirà i cumpratori mobili d'oghje.

Fornendu una sperienza di produttu in ogni interazzione, i venditori ponu aumentà i rivenuti.Pensate à premii istantanei per i clienti fideli, transazzioni di punti di vendita mobili in linea (MPOS) è cupuni mobili persunalizati - tuttu ciò chì pò esse ottenutu da unScanner di codici a barre 2D.

2 Reduce u risicu.

Un scanner di dimostrazione chì si trova nantu à un cuntatore pò scansà i codici di barre elettronichi, cum'è quelli per u marketing mobile.Tuttavia, chì succede quandu i venditori dannu accidentalmente u telefunu o a tableta di u cumpratore durante a scansione?

Per riduce significativamente u risicu, i venditori aghjunghjenu ausiliariScanner di codici a barre 2Dper permette à i clienti di mantene i diritti di i so dispositi mobili.Anu ancu aduprà sti dispositi portatili per leghje u codice à barre nantu à l'uggetti pisanti chì ùn ponu micca facilmente alzati per scanning.Questu pò prutege l'impiegati da a ferita, è prutege l'impiegatori da richieste d'assicuranza innecessarii è absenteismu di l'impiegati.

3Leghjite u codice à barre in ogni mumentu.

Scanner di codici a barre 1d/2dusa a tecnulugia di l'imaghjini di a regione per piglià ritratti o imagine di codice à barre.Questu permette à i venditori di scansà cù successu i codici à barre elettronichi è di carta 1d è 2d à u mumentu, indipendendu chì u codice stampatu hè dannatu o una qualità di stampa povira.Puderanu ancu aduprà l'applicazioni di portafogli digitale sempre più populari.

4 Accurtà u tempu di stabilimentu.

Scanners laseranu dimustratu a so affidabilità in catturà i codici à barre, ma ùn ponu micca leghje u codice di promozione o codice di adesione da i dispositi mobili.Mentre chì u scanner demo pusatu nantu à u cuntatore pò catturà rapidamente u codice di carta, a velocità di leghje u codice elettronicu hè lenta.

Ingressu un dispositivu hibridu chì combina l'affidabilità di u laser cù a velocità di passaghju di un scanner di biopsia o di un scanner di contatore.Questi dispositivi di scansione sò pensati per etichette nantu à grande quantità di scansione è superficia curva, è u codice à barre pò esse catturatu currettamente una volta.Puderanu ancu leghje u codice di u produttu UPC / EPC in a linea d'autocontabilità per processà rapidamente è efficacemente.

5 Scansione di ogni codice a barre da tutte le direzioni.

U scanner di codici a barre 2D hè direzionale.Questu significa chì ponu facilmentescansà i codici à barreda tutti l'anguli è direzzione.A tecnulugia di tolleranza à l'eserciziu è u disignu ergonomicu facenu ancu faciule d'utilizà, risparmiendu cusì menu tempu per i venditori è i clienti in POS.U staffu di fondo piace ancu questi imagers perchè sò faciuli d'utilizà è ponu scansà a maiò parte di i codici à barre.

6 Storage di l'infurmazioni in un locu.

Cum'è dettu sopra,Scanner di codici a barre 2d imagerAduprate u mutore di scansione di l'imaghjini di l'area per sparà l'imaghjini di codici à barre, per quessa sò assai adattati per ambienti cattivi induve i tag sò faciuli di portà.Ma sapete sempre chì sta tecnulugia permette à i venditori di catturà l'imaghjini di i schedarii impurtanti?

Questu ùn solu assicura chì l'impiegati uttene l'infurmazioni chì anu bisognu in un locu còmode.Salva u almacenamentu affollatu è l'uffiziu.

7 Operazioni orientate à u futuru.

Cù l'adopzione generalizata di l'applicazioni mobili, menu venditori necessitanu scanners chì crescenu cù e so attività.Perchè i scanners laser ùn ponu micca furnisce a stessa flessibilità cum'è l'imaghjini di l'area, chì ponu leghje carta è codici a barre elettronici 1D è 2D, l'urganisazioni investenu in scanners di codici à barre 2D.Questu li permette di prufittà cumplettamente di e soluzioni mobili d'oghje.Puderà ancu assicurà chì a cumpagnia hà l'equipaggiu chì pò cresce cum'è l'affari si sviluppa.

L'applicazioni Internet si basanu in scanners è sensori per catturà e dati accuratamente prima di sparte è analizà e dati.I vinditori utilizanu sti suggerimenti per piglià decisioni boni è sàvii, chì anu un impattu cumulativu in l'operazioni è i clienti.

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.


Tempu di posta: 22-Nov-2022