fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Valore di l'applicazione di u terminal POS di schermu intelligente mudernu à doppia faccia in i magazzini di vendita

Cù u rapidu sviluppu di l'intelligenza artificiale, alcune industrie di vendita al dettaglio, farmacie, magazzini di vestiti, ristoranti è cusì anu aghjurnatu è aghjurnatu l'equipaggiu di terminale di i ricevuti di terminal POS.U terminal POS uriginale tradiziunale basatu in computer hè diventatu una versione Android largamente usata di terminal POS intelligente à doppia schermu.U terminal POS intelligente à doppia schermu pò esse vistu in ogni locu in a nostra vita, sia una tenda di cunvenzione à u pianu di sottu, o una tenda di tè di latte in a strada o una stazione di benzina à l'intersezzione.U mudellu di terminal POS à doppia schermu hè ancu largamente utilizatu in farmacie.

Pigliendu a serie di terminal POS chì avemu avà listatu cum'è un esempiu, hè divisu interminal POS doppia schermuèterminal POS à una sola schermu.À mezu à elli, u terminal POS doppia-schermu hè divisu in u screnu principale è u screnu invitati.U screnu principale pò esse operatu da u cashier.A pantalla di l'ospiti hè orientata à u cliente.U modu di visualizazione di a doppia schermu hè utile per a visualizazione di publicità cummerciale è a migliione di l'esperienza di pagamentu in self-service di u cliente, in modu di ottene una interazione immediata.In paragone, stu vantaghju hè l'effettu chì u sistema di una sola schermu ùn pò micca ottene.

Avà parechji terminali POS duale-schermu farmacèuticu novu empowerment di l'industria di vendita al dettaglio, attraversu l'applicazione di terminali intelligenti è guidanu a nova vendita farmaceutica in una direzzione più intelligente.A funzione pos di terminal POS à doppia schermu ùn hè micca soluterminal POS, ma ancu ottene e seguenti funzioni:

Macchina 1.Integrated rende u cashier cumplessu è sèmplice.

Integra doppia schermu +stampante termica+ scanning code brush face pagamentu, è vi dà un cassiere simplice.L'interfaccia di cassiera hè simplice è chjara, è tutte l'operazioni di cassieri ponu esse cumpletate attraversu a chjave di scorciatoia.Hè simplice è faciule d'operare, è a velocità di u cashier hè più efficace.

2. Trasparenza di dati di cunsumu di i clienti

Quandu i cunti di i clienti, l'infurmazioni di e commodità, i prezzi di e merchenzie, l'infurmazioni di l'appartenenza, a situazione integrale, a quantità preferenziale di scontu, i ricevuti veri nantu à u screnu in un sguardu, evitenu errori è omissioni, migliurà l'esperienza di compra di i clienti.

3. Publicità promozionale, elevà u prezzu di i clienti

Attraversu l'annunziu di u produttu è l'infurmazioni di prumuzione in u magazinu di rotazione di u screnu di u cliente, l'annunziu media in faccia à faccia pò suscitarà l'attenzione di u cliente, stimulà u desideriu di compra di u cliente in un istante, è aumentà in modu efficace u prezzu unitario di u cliente. .

4. Tecnulugia doppia schermu, qualità di visualizazione.

Schermata doppia faccia, schermu orientatu à u cliente, pò visualizà dinamicamente foto promozionali di farmacia, publicità video, infurmazione promozionale, un desktop simplice, cusì chì a farmacia pare più avanzata, migliurà a qualità di a tenda.

5. Sincronizazione doppia schermu : una parte di a gestione di l'infurmazioni, una parte di a publicità.

U terminal POS à doppia schermu pò cumpletà in modu efficiente a gestione di a cassiera, a gestione di l'appartenenza, a gestione di a prumuzione, a compra, a vendita è u almacenamentu, è a gestione di u sistema di sede.A pantalla di l'ospiti mostra i ritratti di i clienti, l'infurmazioni di promozione è l'infurmazioni di compra di a farmacia.Inoltre, l'infurmazione di prumuzione affissata quandu i clienti compranu ponu esse stabilite attraversu a pantalla di l'ospiti per ottene un marketing precisu.L'applicazione propria hà da ghjucà un grande rolu in u funziunamentu di a farmacia.

6. Entering Video Publicità à Achieve Precision Marketing

Cash register doppiu schermu, schermu d'ospiti supportu u modu di publicità video, catene di magazzini, clienti precisi, ponu cooperà cù i fabricatori farmaceutici, ghjucà a so publicità di droga, magazzinu publicità di prufittu extra.

Cum'è ascanner di codici à barre prufessiunale d'alta tecnulugiaMINJCODE furnisce à i clienti una varietà di scanner di codici à barre d'alta qualità è affidabili, prudutti di stampante. Semu specializati in u sviluppu, a fabricazione, a vendita è u serviziu di prudutti d'identificazione automatica. stampa rapida, operazione simplice. Avemu furnitu24 mesi di garanzia, supportu tecnicu di a vita è 1% unità di back-up gratuiti per i nostri prudutti.

Avemu una basa di clienti grande è soddisfatta, cum'è Walmart, Bank of China, etc. MINJCODE cum'è un scanner di codici à barre prufessiunale è un fornitore di stampante termica, avè a fede per sfruttà u nostru forte vantaghju tecnicu è eccellenti servizii post-vendita per furnisce una gamma completa di suluzioni sistematiche à i nostri clienti in tuttu u mondu.

Cerchi un prezzu prezzu è un terminal POS di qualità superiore per a vostra attività?

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.

Sè vo site in l'affari, vi piace

Terminal POS cù stampante

Fornitori di terminal POS

macchina POS

Cunsigliu di lettura


Tempu di posta: 22-Nov-2022