fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Cunnosci ?U modulu di scanner di codice à barre originale pò ancu esse usatu in tanti campi!

Dapoi u scoppiu di u COVID-19, per assicurà a sicurità di u cuntrollu di e malatie, a tecnulugia d'identificazione automatica senza cuntattu hè più largamente usata, è u modulu di scanner di codici à barre hè u cumpunente core di ogni equipaggiu di applicazione.Cum'è un fabricatore di scanner di codici à barre,MINJCODEùn solu innova è sviluppa novi prudutti di scanner di codici à barre, ma ancu allarga i scenarii di l'applicazione di u modulu di scansione di codici à barre.Per risponde à i bisogni di diversi scenarii d'applicazione, MINJCODE copre supermercati logistichi, pagamentu mobile, automatizazione d'uffiziu, industria medica, trasportu publicu è altri campi.

Modulu di scanner di codici à barrehè u cumpunente di ricunniscenza core largamente utilizatu in u campu di l'identificazione automatica.Hè una di e parti chjave per u sviluppu secundariu di scanner di codici à barre.Hà funzioni di scansione è decodificazione di codici à barre cumpletu è indipendenti, è pò esse scritte in diversi prugrammi di funzione di l'applicazione di l'industria secondu e esigenze.Hà una piccula dimensione è una alta integrazione.Pò esse facilmente integratu in PDA portatili, equipaggiu di terminal self-service, equipamentu di pipeline è altre industrie.

Casi d'applicazione di a sicurità di a cità intelligente:

À u mumentu di l'Internet mobile, a pupularità di i telefuni mobili hè stata assai alta, allora cumu custruisce una cità di sicurità?Attualmente, hè cumune di utilizà a suluzione di cuntrollu di accessu di a macchina di u canali di u canali, è per rializà u codice di scansione di u telefuninu mobile attraversu u cancellu, pudete rializà l'entrata senza carta, micca solu per assicurà a sicurità, furnisce comodità per l'utilizatori.Modulu di scansione 2D incrustatu, utilizendu un prugramma di telefuninu o un codice dinamicu 2D generatu da APP, rializeghja a funzione di cambià di codice di scansione.Da u puntu di vista di a tendenza di a scienza è a tecnulugia, u modulu di scansione risponde à i bisogni di u cuntrollu di l'accessu è di a scansione di a macchina di a porta di u canali 2D, è risponde à a tendenza di sviluppu di l'era di a gestione di dati è Internet mobile.

Casi d'applicazione in Retail Commerciale

In fatti, u modulu di scanning hè più largamente utilizatu in u cumerciu di u cumerciu, cum'è a cassa di supermercati, PDA portatile express, è cusì, chì aiuta ancu à u sviluppu di a tecnulugia d'identificazione automatica.

Cum'è ascanner di codici à barre prufessiunale d'alta tecnulugia&stampante termicafabricatore è fornitore.MINJCODE furnisce i clienti cù una varietà di scanner di codici à barre d'alta qualità è affidabile, prudutti di stampante. Semu specializati in u sviluppu, a fabricazione, a vendita è u serviziu di i prudutti d'identificazione automatica. operazione simplice. Offremu 24 mesi di garanzia, supportu tecnicu di a vita è 1% unità di salvezza gratuiti per i nostri prudutti.

Avemu una basa di clienti grande è soddisfatta, cum'è Walmart, Bank of China, etc. MINJCODE cum'è un scanner di codici à barre prufessiunale è un fornitore di stampante termica, avè a fede per sfruttà u nostru forte vantaghju tecnicu è eccellenti servizii post-vendita per furnisce una gamma completa di suluzioni sistematiche à i nostri clienti in tuttu u mondu.

Cerchi un prezzu prezzu è un modulu di scanner di codici à barre di qualità superiore per a vostra attività?

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.


Tempu di posta: 22-Nov-2022