fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Cinque punti chjave di l'acquistu di stampanti di etichette ùn deve esse scurdati ~

Ancu se ustampante di etichetteùn appartene micca à i bè di cunsumatori di massa, hè un articulu indispensabile in u nostru travagliu è a vita.Ùn pò micca solu etichettate u prezzu di e merchenzie, ma ancu marcà i beni privati.Si pò dì chì a stampante di etichette occupa accidentalmente ogni angulu intornu à noi.Pensate s'ellu a vita è u travagliu diventeranu di colpu un mess se l'etichetta sparisce un ghjornu.Recentemente, ci sò ancu assai amici per riflette à noi, ùn sanu micca cumu sceglie a stampante di etichette, cusì oghje, dimu à a ghjente nantu à i punti di compra di l'impresora di etichette portatili.

prima, i metudi di stampa di a macchina di etichettatura mainstream pò esse divisu in dui tipi: stampante termica è stampante termica di stampa. À mezu à elli, a stampante termica ùn hà micca bisognu di usà cinta di carbone, l'etichetta di stampa generale pò mantene 6-12 mesi. , Adatta à tutti i tipi di supermercati, mercatu è altri bisogni à cortu termine per rimpiazzà spessu l'etichetta. L'impresora di trasferimentu di calore generalmente necessita di cinta di carbone, è l'etichetta stampata pò esse pressata per un bellu pezzu.Inoltre, secondu a combina u so propiu usu quandu compra.Parechje di e nostre stampanti di etichette sò adattati per a stampa di trasferimentu termicu è sensibile termicu, anti-usura, impermeabile è resistente à l'umidità, resistenza à alta è bassa temperatura, sia cummirciali o domestici ponu oh~

Siconda, a precisione di stampa di l'impresora di etichette hè ancu unu di i standard di compra assai impurtanti. Hè impurtante di sapè chì ustampaa precisione hè realizata da l'accessori impurtanti di a testa di stampante.A precisione di stampa di a stampante portatile nantu à u mercatu hè 200 dpi è 300 dpi, rispettivamente.Si pò dì chì più alta hè a precisione, più chjaru u testu è u codice stampatu di l'etichetta.Hè da nutà chì a velocità di stampa hè, più bassa hè a precisione di stampa.Dunque, duvemu attente à aghjustà i paràmetri adattati in usu.

U terzu puntu hè a larghezza di stampa, chì significa a larghezza massima chì a stampante di etichette portatile pò stampà.In generale, più larga hè a larghezza di stampa di a stampante di etichette portatile, più tippi di nastri compatibili sò.Per quessa, hè più adattabile à diversi tipi di esigenze di travagliu.Per quessa, hè necessariu di prestu una grande attenzione à questu quandu si compra.

U quartu puntu hè u tempu dispunibule di l'impresora portatile.Stampante di etichette portatile cù batteria, in generale pò esse aduprata senza alimentazione, dunque questu hè unu di l'indicatori impurtanti.

Sopra hè u portableshopping stampante di etichettepunti, s'ellu ùn ti ricurdate micca, un pocu d'attenzione, a prossima volta!

Cerchi un prezzu prezzu è una stampante di etichette di qualità superiore per a vostra attività?

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.


Tempu di posta: 22-Nov-2022