fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

I biglietti elettronici à alta velocità sò verificati rapidamente trascinendu u codice QR di u telefuninu, è u modulu di scansione di codice QR hè a chjave.

Nta l'ultimi anni, a prumuzione cuntinua è l'applicazione di e-biglietti ferroviari à alta velocità hà cuntinuatu à espansione.Questu significa chì l'applicazioni di e-bigliettu seranu aghjurnate da a natura attuale di certi piloti di treni d'alta velocità à misure universali è standardizzate.À quellu tempu, i passageri chì compranu i biglietti nantu à i telefuni mobili ùn anu micca bisognu di scambià per i biglietti di carta.Avete bisognu di indicà u codice QR di u telefuninu (bigliettu elettronicu) à a finestra di scansione à a porta di u bigliettu è scorri delicatamente.Dopu chì a verificazione hè successu, a porta pò esse aperta automaticamente, è i passageri ponu entre in a stazione è imbarcate in l'autobus.U prucessu tutale hè solu 2 ~ 3 seconde, chì hè assai veloce., Conveniente, à u cuntrariu di u passatu, avete bisognu d'aspittà in longa fila per l'ispezione manuale di u bigliettu.

Attualmente, i treni d'alta velocità trà Pechino, Shanghai, Guangzhou, Shenzhen è e grande cità di seconda fila in Cina anu praticamente realizatu u bigliettu elettronicu, è a ferrovia à alta velocità deve realizà stu tipu di "applicazioni di codice QR per u telefuninu". quale tecnulugia di codice QR hè indispensabile.Supportu è applicazione integrata dimodulu di codice di scanningA tecnulugia, cù l'aiutu di u modulu di scansione di codice à barre bidimensionale, hè faciule di scansà u codice per cavalcà è scansà u codice per cumprà i biglietti.In l'era di u viaghju "senza carta", migliurà assai a cunvenzione è a cunvenzione di u viaghju di e persone.Felicità.

L'implementazione di e-biglietti permette à i passageri di entre in a stazione trascinando i so telefoni cellulari per identificà i biglietti elettronici di codice QR, chì migliurà assai l'efficienza è a precisione di u sistema di sicurezza!

Cum'è ascanner di codici à barre prufessiunale d'alta tecnulugia& produttore di stampante termica è fornitore.MINJCODE furnisce à i clienti una varietà di scanner di codici à barre d'alta qualità è affidabile, prudutti di stampante. Semu specializati in u sviluppu, a fabricazione, a vendita è u serviziu di prudutti d'identificazione automatica. stampa rapida, operazione simplice. Offremu 24 mesi di garanzia, supportu tecnicu à vita è 1% unità di back-up gratuiti per i nostri prudutti.

Cerchi un scanner di codici à barre fissi di qualità superiore è prezzu prezzu per a vostra attività?

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, Cina.


Tempu di posta: 22-Nov-2022