fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Introduzione di a Soluzione di Lettura Automatica di Codice Medicu Digitale à a Sezione di Hardware di u Dispositivu di Scanning Bar Code 2d

Dopu à a popularisazione riescita di a tecnulugia di scanner di codici à barre 2d in altre industrie, hà cuminciatu à entre in u mercatu emergente di a medicina digitale, è hà dimustratu gradualmente u so grande potenziale per migliurà a qualità è u modu di servizii medichi è rinfurzà a sicurità di i pazienti.In particulare dopu à a nova epidemia di coronavirus, a dumanda di custruzzione di l'ospedale medica digitale è Internet hè più urgente. codice à traversu l'equipaggiu di scansione di codice à barre 2d, uttene u cuntenutu di prescription per a dispensazione ... registrazione, liquidazione ambulatoriale, rapportu di presa di droghe, riferimentu di appuntamentu è altri ligami medichi ponu esse attraversu ogni tipu di terminali di tecnulugia di codici à barre per spazzolare i voucher elettronici d'assicuranza medica per 2d, è micca più. bisognu di pagà in a fila di a finestra, i novi cambiamenti sò stati fatti in a scena medica di e masse, alleviate u puntu di pluging medicale, difficultà, puntu di dolore, lasciate a massa vede un duttore più còmuda.

In seguitu, stu documentu presenta diversi scenarii d'applicazione è soluzioni tecnicheApparecchiatura di scansione di codici a barre 2Din a medicina digitale.

Soluzioni di gestione clinica 1.PDA

L'infurmazione di u paziente, a ricerca di l'aghjurnamentu di i registri medichi in tempu reale, a verificazione rapida di i medicazione, etc.

Attraversu u PDA, l'infurmazioni di l'infermiera è l'infurmazioni di a sala di u duttore sò immediatamente elettroniche, infurmazione puntuale di i pazienti è trasfurmazioni per assicurà a sicurezza medica.Per mezu di a tecnulugia di l'infurmazione, sempre chì u terminal PDA hè adupratu, a verificazione di l'infurmazioni pò esse cumpletata.À u listessu tempu, e diverse informazioni d'esame di u paziente è a situazione di a medicazione sò riassunte.Da l'infuzione, a medicina orale à a rotonda di u duttore, i registri di l'ispezione di l'infermiera è l'esame ECG ponu aduprà PDA attraversu a scansione di codice à barre in a lista di trattamentu per riduce l'errori di travagliu.

Soluzioni 2.Settlement per pagamentu

Pagamentu registratu, scansione efficiente attraversu u lettore di codice 2D di u telefuninu.

Cù l'aiutu discanner di codice bidimensionaleper a liquidazione di pagamentu in l'ospedale, i pazienti ponu solu visualizà u codice di pagamentu mobile per aiutà u staffu medico à scansà u codice per cumplettà l'archiviazione, u trattamentu medico, l'inchiesta d'autoserviziu, a liquidazione di l'assicuranza medica, u pagamentu è l'altri ligami d'affari riguardanti l'assicuranza medica.

suluzione 3.Medical self-service scanning tirminali

U modulu di scansione di codice 2D di codice à barre cù una capacità di ricunniscenza alta sensibile è una capacità di lettura di codice hè perfettamente integratu in u terminal per adattà à i scenari pertinenti di i voucher elettronici di l'assicuranza medica.

Incrustà uModulu di scansione di codice 2D(scanner) in vari terminali di tecnulugia di codice à barre medica, cum'è una macchina di autoregistrazione, una macchina di auto-interrogazione, una stampante di moduli di rapportu di l'ospedale, furnisce una capacità di lettura di codice efficiente è una capacità d'induzione di decodificazione eccellente, è identifica rapidamente u codice 2D di u screnu, cum'è certificatu elettronicu d'assicuranza medica codice 2D, codice 2D di carta sanitaria elettronica, codice di pagamentu mobile, etc.

4.Medical equipaggiu prova suluzione codice scanning

L'usu di u modulu di scansione di codice 2D integratu in l'equipaggiu pertinenti di diagnostica medica è analitica, test precisu è rapidu.

U modulu di scansione di codice 2D di codice à barre hè integratu in l'equipaggiu di diagnostica è analisi medica.Per esempiu, u portu seriale hè integratu in l'analizzatore di sangue, l'analizzatore di cellule di sangue, l'analizzatore di chimica clinica è altre equipaghji di prughjettu per scansà alcuni codici à barre 2D d'alta densità è di bassa qualità.Verificate rapidamente l'infurmazioni di u paziente, accelerà a velocità di ispezione, inserite u codice à barre di l'elementu di prova rapidamente è accuratamente, trasferisce l'infurmazioni di u paziente à l'urdinatore.

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.


Tempu di posta: 22-Nov-2022