fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Scanner di codici à barre di novu Arrivatu per voi

MINJCODERing scanner hè ancu chjamatuscanner di terminale d'acquisizione Bluetooth portabile, chì integra tecnulugia d'identificazione automatica, tecnulugia di cumunicazione wireless è tecnulugia di basa di dati.À u listessu tempu, i quattru funzioni maiò di uscanner di codici a barre ad anello bluetoothsò un'arma indispensabile per l'industria logistica per ottene automaticamente è trasmette infurmazioni in tempu reale.

Sistema compatibile 1.Powerful, operazione liscia è senza Sistema Operating: Si pò esse cunnessu è usatu cù sistemi upirativu astutu cum'è Android, Windows, IOS, etc., cù cunfigurazione high-end è u funziunamentu più còmuda è liscia.

2.Function upgrade, u funziunamentu hè più senza preoccupazioni

3.Confortable à portà, efficiente è faciule d'utilizà Pò esse purtatu nantu à i dite è pò esse operatu cù una manu.Hè u più sottile è più compactu trà i prudutti simili.Hè facilitu di travaglià senza ingombrante;pò esse assuciatu cù una varietà di dispusitivi è sistemi operativi.In l'applicazioni di travagliu di alta carica cum'è a mossa di merchenzie, l'efficienza di scansione è l'esperienza di l'utilizatori ponu esse migliurate.

4.Prutezzione industriale, qualità più durableIn l'ambiente cumplessu di l'applicazione di l'industria logistica è l'usu di alta intensità è alta frequenza, u scanner di codici a barre bluetooth portabile coprerà cumplettamente tutti l'aspetti di a logistica è a distribuzione, da a raccolta di ordini, u trasportu di carichi, i travaglii di spedizione. , distribuzione di carichi, è gestione di ricivutu.

Cum'è ascanner di codici à barre prufessiunale d'alta tecnulugia&fabricatore di stampante termicaè supply.MINJCODE furnisce i clienti cù una varietà di scanner di codici à barre d'alta qualità è affidabili, prudutti di stampante. Semu specializati in u sviluppu, a fabricazione, a vendita è u serviziu di prudutti d'identificazione automatica. operation.We furnisce 24 mesi di garanzia, supportu tecnicu di a vita è 1% unità di salvezza gratuiti per i nostri prudutti.

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.


Tempu di posta: 22-Nov-2022