fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

U costu di a tenda di tè di latte hè sempre più altu.Cumu risolve u prublema di u costu umanu di u terminal POS di a tenda di tè di latte?

Cù l'aumentu di i costi di u travagliu in i buttreghi di tè di latte, hè necessariu di salvà soldi da questu.Per quessa, parechji buttreghi di tè di latte usanu avà l'ordine intelligenteterminal POSo servizii di ordine in linea.

Pigliendu HEYTEA cum'è un esempiu, ùn hè micca solu introduttu a cassa di i buttreghi di tè di latte per migliurà l'efficienza di a raccolta di cassa, ma ancu u sistema di cassa in linea per l'ordine di autoserviziu.I clienti ponu urdinà l'alimentu nantu à i so telefunini da elli stessi, è l'assistenti di a buttrega ponu fà bevande dopu avè ricivutu l'ordine, è poi mette in l'armadiu d'accessu intelligente.Quandu i clienti piglianu da sè stessu, tuttu u prucessu di l'ordine rapidu senza cuntattu è a produzzione hè realizatu, è l'operazione manuale hè ridutta.

E funzioni di cassa di u magazinu di tè di latte intelligente ponu cumpletà una varietà di metudi di pagamentu (pagamentu in linea, pagamentu di scansione è ancu pagamentu in faccia),stampa di etichette, stampa termica, Ricevute multi-piattaforma per piglià, gestione di l'approvvigionamentu di materie prime alimentari, statistiche di vendita è ancu l'ordine d'autoserviziu di cash.U cassiere intelligente di a tenda di tè di latte hà più caratteristiche, più pò risparmià i costi di u travagliu, e mani di u persunale di u magazinu gratuitu, in modu chì u persunale di a tenda pò fucalizza più nantu à a produzzione di bevande.

avemu una basa di clienti grande è soddisfatta, cum'è Walmart, Bank of China, etc. MINJCODE cum'è un scanner di codici à barre prufessiunale è un fornitore di stampante termica, avè a fede per sfruttà u nostru forte vantaghju tecnicu è eccellenti servizii post-vendita per furnisce una gamma completa di suluzioni sistematiche à i nostri clienti in tuttu u mondu.

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.


Tempu di posta: 22-Nov-2022