fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

U lettore di carte di cuntrollu d'accessu di codice QR

Oghje, in l'era di u rapidu sviluppu di l'Internet mobile in Cina, l'abitudini di vita di e persone sò inseparabili da i telefunini.Ùn importa micca in u campu di e cumunicazioni, u campu di pagamentu hà fattu un progressu constante.In u campu di u cuntrollu di l'accessu, hà ancu cuminciatu à sbarazzà di a password tradiziunale di trascinamentu di carta per apre a porta è sviluppà una varietà di terminali mobili per ottene u cuntrollu di l'accessu.Telefuninucuntrollu di accessu à codice QRhè ancu una direzzione di sviluppu impurtante in l'ultimi anni.

Lettore di carte di cuntrollu d'accessu MJ8601 QR code.Hè un dispusitivu di cuntrollu di accessu sviluppatu in risposta à sta dumanda crescente.

MJ8601 In cunfrontu cù u cuntrollu di l'accessu tradiziunale, u lettore di carte di cuntrollu d'accessu di codice QR hà i seguenti vantaghji significativi:

1. Sustituite a carta tradiziunale di a porta, a stallazione simplice, u costu di mantenimentu bassu, è integra a funzione di apertura di a porta in u telefuninu, chì hè cunvenutu per u travagliu è a vita.

2. Un gran numaru di dati di l'applicazione di cuntrollu di l'accessu di u codice 2D mostranu chì u cuntrollu di l'accessu di u codice 2D di u telefuninu mobile pò furnisce un drenaje enormu per a piattaforma di a cumunità intelligente, furmendu un "circulu chjusu" veru è efficace, è megliu piglià in contu a generazione di redditu di l'impresa è accessu convenientu.

3. Aduprendu un telefuninu per apre a porta pò cullà in modu efficace e dati d'accessu, capisce u flussu di persone chì entranu è partenu, picchi alti è bassi, è i dipartimenti pertinenti ponu organizà scientificamente è ragiunate a coordinazione di a forza di travagliu, riduce a congestione di entrata è uscita, migliurà l'esperienza di l'utilizatori. , è risparmià i costi di u travagliu.

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.


Tempu di posta: 22-Nov-2022