fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Vulete apre un supermercatu di cunvenzione?U terminal POS, l'impresora termica è u cash register deve esse preparatu

Cù u sviluppu di a nova vendita, u mudellu di cummerciale integratu in linea è offline di i supermercati di cunvenzione hà attrattu assai imprenditori.Cum'è un principiante, cumu apre un supermercatu di cunvenzione?Chì aghju bisognu di preparà?

1.apre un supermercatu cunvenzione.A selezzione di u locu hè assai impurtante. I supermercati di cunvenzione ùn sò più cà a parolla "convenienza", per quessa, pruvate di sceglie un locu cù un grande flussu di passageru quantu pussibule.In quantu à u locu, ci hè un jingle: "finestre triangulari, occupanu dui lati, apre a "strada chì andava" per fà più soldi", chì significa In altre parolle, a tenda di cunvenzione hè megliu aperta à l'angulu di l'intersezzione, per chì i clienti. in i quattru direzzione ponu vede u magazinu di cunvenzione."Occupate dui lati" significa chì a tenda duveria avè vetru di vetru da i dui lati, chì hè favurèvule à l'attenzione di i clienti.In a vita di ogni ghjornu, se avemu attentu à l'osservazioni, tutta a famiglia è Xisduo sò designati in questu modu.

2. Apertura una zona di cunvenzione di supermercati deve esse adattataL'esistenza di una tenda di supermercati dipende principalmente da a so cunvenzione, micca da u tipu di pruduttu.Se l'area di u funziunamentu hè troppu grande, da una banda, a lucazione serà troppu alta, è da l'altra banda, pruvucarà ancu a pressione di l'inventariu.Questu hà ancu aumentà a pressione operativa, chì hè contraproducente.

Touch screen POS manchine

3. Per apre un supermercatu, duvete ottene documenti pertinenti. I ducumenti principali necessarii per apre un supermercatu cunvene sò: licenza di cummerciale (oghji sti trè certificati sò stati uniti, vale à dì licenza di cummerciale, permessu di circulazione alimentaria è certificatu di registrazione fiscale).Inoltre, a vendita di sigarette in i magazzini di cunvenzione hè essenziale.Licenze di tabacco, i reguli di licenze di i magazzini in diversi lochi seranu diffirenti, pudete andà direttamente à u situ web ufficiale locale o u telefunu ufficiale per dumandà ciò chì i materiali sò necessarii, per evità di scaccià avanti è avanti.

4.apre un supermercatu cunvenzioneHardware POSè u software deve esse cumpletu. L'hardware è u software di i supermercati di cunvenzione include principalmente scaffali, cash registers,terminal pos ,stampante termica, scanner di codici a barre, etc., chì sò tutti necessarii per apre un supermercatu.Se ùn sapete micca sceglie, pudete sceglie MINJCODE in termini di hardware, chì hè garantitu dopu a vendita.

5. apre un supermercatu cunvenzione.I ditagli ùn ponu esse ignorati. Sicondu un sondaghju, ci sò più donne chè omi trà i cunsumatori di supermercati.Dunque, i scaffali di i supermercati di cunvenzione ùn deve micca più di 165 cm è ùn deve micca più di 6 piani.Inoltre, ci sò parechji aspetti chì anu bisognu d'attenzione, cum'è a manera di decorate a tenda di cunvenzione, cumu fà l'attività promozionale in a tenda di cunvenzione, cumu gestisce e merchenzie in a tenda di cunvenzione, etc. Tutti questi necessitanu un apprendimentu cuntinuu.

L'ultima frase hè chì u magazinu di cunvenzione deve esse apertu nantu à a strada da è da u travagliu, perchè quandu andemu à u travagliu, ùn avemu micca u tempu di stà in questu è aspittà à a fine di u travagliu.Tutti sò più rilassati, è purteranu qualcosa in casa per via.Se l'indirizzu hè sceltu, a prestazione di a tenda di cunvenzione pò esse aumentata da almenu 30%.

Per più infurmazione dettagliata, benvenutu àcuntatta ci!Email:admin@minj.cn


Tempu di posta: 22-Nov-2022