fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Chì sò i vantaghji di u terminal POS portatile?Cumu aduprà?

L'antica cash registers era usata per saldà i cunti quandu esce per cena.U cash pò esse recullatu sottu à u cash register.In ogni casu, postu chì parechje persone esce senza soldi avà, sta cash register ùn hè micca assai pratica, è ci sò più è più persone chì escenu per cena, soprattuttu in u periodu di punta.S'ellu succede à scuntrà parechje persone chì anu bisognu di settle accounts, serà assai affollatu, affettendu l'efficienza di a cullizzioni di cash è affettendu l'umore di pranzu di i clienti.Per quessa, avà hè populari à adupràterminali POS portatili.Avemu da vede ancu chì, allora sapete chì vantaghji anu i registratori di cassa POS portatili ?Sapete cumu aduprà?Lasciami presentà à voi quì sottu.

I vantaghji di u terminal POS portatile:

1. Bellezza è faciule da portà

L'aspettu di u terminal POS di a manu hè chjuca è bella, faciule da trasportà, operazione in manu è design di carta incruciata.In ogni scena di cummerciu pò scuntrà i bisogni di pagamentu di transazzione, esce per utilizà tali pagamentu di transazzione di terminal POS portatile ùn serà micca sottumessu à alcuna limitazione.In cunfrontu cù u terminal POS tradiziunale, deve esse stallatu nantu à l'equipaggiu currispundenti à utilizà, ma u terminal POS portatile hè direttamente in u saccu è pò esse usatu in ogni locu.

2. Scaricate l'applicazione di supportu

U terminal POS portatile rompe u disignu di u terminal POS tradiziunale, è hà un vantaghju di usu più sicuru è efficau in termini di funzione.Puderà ancu assicurà a sicurità di e transazzione in ogni mumentu è in ogni locu, rende u pagamentu di a carta più convenientu, è prutegge in modu efficace a sicurità di l'infurmazioni di transazzione.Si pò dinù scaricà appiicazioni remotely secondu à i bisogni specifichi di a scena usu.Si pò guarantisci megliu e funzioni cum'è download paràmetru.U modulu di cumunicazione wireless integratu hè più rapidu in u funziunamentu è l'usu, è hà una forte capacità di radiazione di u signale wireless.Hè precisamente perchè u terminal POS portatile pò ghjucà e caratteristiche sopra di l'usu di l'acqua per scuntrà l'usu di diverse sceni di travagliu chì l'applicazione serà prumuvuta cumplettamente.Hè più convenientu per uperà è aduprà, è e statistiche di dati più sicure in u pagamentu di a carta seranu più precise per evità errori di dati.Pò esse usatu in ogni mumentu è in ogni locu, chì hè più cunvene è liberu da e limitazioni è limitazioni di diverse scene.

L'usu di u terminal POS portatile:

1. Ci hè un slot di carta à u latu drittu di uterminal POS.Ci hè una schermu in u mezu.Ci sò chjavi digitale è chjave di cunferma sottu.Quandu s'utilice, apre u buttone di putenza - u buttone in l'anellu rossu in cima manca.

2. Terminal POS pò esse usatu in carta di creditu, carta di debitu è ​​carta di risparmiu.Unu hè cù una striscia magnetica, ci hè una striscia magnetica nera nantu à u spinu, è ci hè una carta ic nantu à questu.

3. A carta di striscia magnetica hè à u latu drittu di u terminal POS, spazzole a parte di a striscia magnetica da a manca à a volta, è a carta d'induzione hè inserita in u slot di a carta sottu.

4. Dopu chì a carta hè spazzolata, a quantità di stu cunsumu pò esse inserita nantu à u screnu, è dopu cliccà a chjave di cunferma.Dopu chì u cliente cunfirma chì a quantità di transazzione hè curretta, a password pò esse inserita, è a chjave di cunferma verde pò esse clicata.

In questu modu, i vantaghji di u terminal POS portatile sò veramente evidenti.Puderanu esse purtati cun elli.Hè assai còmuda per i clienti per verificà quandu volenu verificà, è ponu ancu sustene a stampa di carte.

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.

Sè vo site in l'affari, vi piace

Pos machine à manu

Fornitore di macchine POS

Hardware POS

Cunsigliu di lettura


Tempu di posta: 22-Nov-2022