fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Chì sò i vantaghji di i ristoranti chì utilizanu registratori di cassa touch screen?

In l'industria di ristorazione, ci hè bisognu di un terminal POS per urdinà è raccoglie soldi.A maiò parte di u terminal POS chì avemu vistu sò chjavi fisichi.In seguitu, per via di u migliuramentu cuntinuu di a dumanda di terminal POS in l'industria di ristorazione è u sviluppu cuntinuu di tecnulugii cunnessi, parechji ristoranti anu cuminciatu à aduprà terminal POS touch screen.Allora sapete chì sò i vantaghji di u terminal POS touch screen in i ristoranti ?Per esempiu, paragunatu cù u terminal POS tradiziunale,macchine touch screenpò salvà è aduprà u spaziu, chì ùn pò micca solu migliurà l'imaghjini di a tenda, ma ancu aiutà à a tenda per creà un ambiente còmode.In più di i vantaghji di l'usu, sapete e precauzioni pertinenti?Se ùn sapete micca, fate un ochju à l'intruduzioni seguenti.

I vantaghji di i ristoranti chì utilizanu u terminal POS touch screen sò principalmente riflessi in i seguenti aspetti.Fighjemu inseme.

1. U terminal POS touch screen hè una grande integrazione di hardware è software.Comparatu cù u terminal POS tradiziunale, u touch screenterminal POSpò salvà è aduprà u spaziu, micca solu migliurà l'imaghjini di a tenda, ma ancu aiutanu à a tenda per creà un ambiente còmode di piacè è shopping.

2. In cunfrontu cù u terminal POS tradiziunale "in tutta a serietà", a schermu tattile di u terminal POS usa una nova tecnulugia di cuntrollu di u toccu chì aghjunghjenu culore à u travagliu di l'impiegati è mobilizeghja u so entusiasmu per u travagliu.A riduzzione di l'operazione Touch screen pò dà à l'impiegati più tempu di riposu.

3. In quantu à u risparmiu d'energia, u terminal POS touch screen hè u 70% di u cunsumu energeticu di u terminal POS tradiziunale, chì pò salvà i costi per i magazzini.Terminal POS touch screen da macchina integrata touch screen, un inseme di software di cassiere, cumminatu cù u disignu integratu unicu di a scatula di soldi, riduce i prublemi di gestione di hardware.

4 、 A funzione d'infurmazione di u terminal POS di u touch screen hè forte, rializeghja u travagliu di u dito, solu bisognu di move un dito, pò realizà tutte e funzioni di u puntu.A pantalla ausiliaria pò fà alcune promozioni di publicità per i magazzini per aiutà à migliurà u rendiment di a tenda.U terminal POS touch screen hè diventatu u casistu preferitu di l'industria di vendita al dettaglio hè diventatu gradualmente una tendenza, u nostru terminal POS hè statu ancu assai lode in u mercatu.

For more detail information, welcome to contact us!Email:admin@minj.cn


Tempu di posta: 22-Nov-2022