fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Chì sò e funzioni di u sistema POS?

Attualmente, sia l'industria di vendita al dettaglio sia l'industria di i cunsumatori in rapida evoluzione necessitanu sistemi POS efficienti, allora chì hèsistema POS? Chì sò e funzioni di u sistema POS ?

L'imprese di vendita al dettaglio anu sempre più bisognu di cuntrullà l'affari offline nantu à qualsiasi piattaforma, qualsiasi dispositivu, è in ogni mumentu.Per quessa, u sistema POS di u terminal di vendita deve compie a cunversione di u rolu da "Mr.Accountant" à "Intelligent Butler" è prisentallu à i clienti in una postura più ligera, migliurà l'esperienza di shopping.

U sistema POS hè cusì impurtante, cumu duvemu sceglie?

Oghji l'imprese anu da cunsiderà e seguenti dumande quandu sceglite un sistema POS:

1、Supportu per l'affari Non solu a cunniscenza di l'affari esistenti, ma ancu a necessità di sustene l'espansione futura di l'affari.

2 、 Requisiti di l'architettura di a piattaforma Docking flessibile cù sistemi esterni, u sistema sustene stabilmente a cuncurrenza di grandi quantità di dati, è sempre presta attenzione è usa tecnulugia avanzata per mantene a leadership di l'industria di u produttu.

3、Supervisore di Implementazione è Serviziu Clienti Squadra di implementazione standardizzata è prufessiunale, gestione di prughjetti rigurosa è scientifica è capacità di cuntrollu di risicu, furnisce una risposta rapida è un Serviziu Clienti cumpletu è supportu.

4、UsabilityNon solu in u sistema operatore, ma ancu in a miniaturizazione di u sistema è u supportu multi-dispositivu.

5 、 Accessu prontu à i dati Mantene l'attualità di i cambiamenti in u cumpurtamentu di vendita è di u cunsumadore, è accede à e dati chjave in tempu reale.

6、Analisi di rapportu U mudellu integratu di dati di cummerciale,l'analisi di rapportu pò esse vistu per sughjettu.七、Sicurezza di DatiI dati core sò gestiti in modu uniforme da a sede, è u terminal ùn guarda micca dati sensibili.

I sistemi POS sò generalmente divisi in duie parti: front-end è back-end.sistema POS di terminal di vendita:Gestione di l'inventariu, gestione di u rendiment, mutore di regula, gestione di membri, gestione di terminal, gestione di dati maestri, analisi di membri. Funzioni principali di u front-end di u sistema POS di u terminal di vendita: Membru 360 °, gestione di vendita, gestione di l'inventariu, gestione di l'impiegati, esecuzione di regule, gestione di l'attività, statistiche di rapportu

Cerchi un prezzu prezzu è un terminal POS di qualità superiore per a vostra attività?

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.


Tempu di posta: 22-Nov-2022