fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Cos'è un codice a barre 1D e un codice a barre 2D?

In l'industria, l'etichette di codici à barre chì utilizate per identificà i vostri prudutti è assi sò critichi per a vostra attività.A conformità, l'identità di a marca, a gestione efficace di dati / assi necessitanu un etichettatura efficace (è precisa).A qualità di l'etichettatura è l'effetti di stampa effettue l'efficienza operativa. Avete bisognu di cunnosce u tipu di codici à barre micca solu per determinà ciò chì funziona megliu cù i vostri prudutti, ma ancu per pudè determinà megliu l'altra tecnulugia di supportu (stampanti, scanners, lettori) chì vi darà una soluzione cumpleta di codice à barre per tutta a vostra impresa.

Q: ciò chì hè aCodice a barre 1D

A: Un codice à barre 1D (cunnisciutu ancu com'è codice lineale) hè un mudellu visuale biancu è biancu, utilizendu linee è spazii di larghezza variabile per codificà l'infurmazioni.Questa informazione - cum'è numeri o altre caratteristiche di u teclatu - hè codificata horizontalmente da manca à diritta.I codici a barre 1D cuntenenu un numeru limitatu di caratteri, tipicamente 20-25.Per aghjunghje più numeri, u codice à barre deve esse più longu.I codici a barre 1D più familiari sò quelli codici UPC cumuni truvati nantu à l'alimentariu è l'articuli di cunsumatori.Un codice à barre 1D dipende da a cunnessione di a basa di dati per esse significativu;dopu à un scanner leghje i numeri in u codice, si deve esse ligata daretu à u pruduttu o data pricing, o altre infurmazione.

Q: Cosa hè acodice a barre 2D?

A: Scanner di codici a barre 2D hè di registrà l'infurmazioni cù figure geometriche distribuite in biancu è neru secondu una certa lege. I codici à barre 2D ponu esse utilizati per marcà articuli assai chjuchi induve una etichetta di codice à barre tradiziunale ùn si mette micca - pensate à strumenti chirurgici o circuiti interni. di un computer.Quandu si tratta di selezzione di i clienti, i codici di barre 2D sò spessu a preferenza di e persone per via di a quantità di informazioni chì un codice di barre 2D pò cuntene in paragunà à un 1D.

 

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.


Tempu di posta: 22-Nov-2022