fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Chì ghjè a diffarenza trà a stampa di trasferimentu termicu è a stampa termica di a stampante di codici à barre?

I stampatori di codici à barre ponu esse divisi in stampa termica è stampa di trasferimentu termicu secondu i diversi metudi di stampa.I dui metudi utilizanu a testa di stampante termale per riscalda a superficia di stampa.A stampa di trasferimentu termale hè un mudellu durable stampatu nantu à a carta di stampa scaldendu a cinta di carbone.A stampa termica ùn hè micca adattata per a cinta di carbone, ma direttamente stampata nantu à carta di etichetta.

Printers termale sò generalmente usati in stampanti di biglietti di supermercati, stampa di terminal POS, biglietti ATM bancari è altri posti, a stallazione di carta termale pò esse stampata direttamente, senza tinta senza ribbon di carbone, low cost.

L'impresora di codici à barre pò ancu esse stampata scaldendu i testi di stampa per trasferimentu di calore à nastri di carbone, in qualchì volta rimpiazzà l'imprese termiche.Adupratu per stampà etichette di almacenamento, etichette di prezzu di supermercati, etichette mediche, etichette logistiche, etichette di prudutti, etichette di tracciabilità di autenticità.

Prima di tuttu, fighjemu i principii di sti dui metudi di stampa

1. Principiu di stampa di trasferimentu termale:

In a stampa di trasferimentu di calore, a testa di stampa sensibile à u calore riscalda a cinta è a tinta si fonde nantu à u materiale di l'etichetta per furmà un mudellu.U materiale di a cinta hè assorbita da u mediu, è u mudellu custituisce una parte di l'etichetta.Questa tecnica furnisce a qualità di u mudellu è a durabilità chì altre tecniche di stampa à dumanda ùn ponu micca currispondenu.

2.Stampante termicaprincipiu:

U mediu sensible à u calore di carta d'etichetta dopu à u trattamentu chimicu hè sceltu cum'è u metudu di stampa sensibile à u calore.Quandu u mediu passa sottu à u capu di stampa sensibile à u calore, diventa neru.L'impresora termica ùn usa micca tinta, polvere di tinta o nastri.U disignu simplice rende a stampante termica durable è faciule d'utilizà.Siccomu ùn ci hè micca una cinta, u costu di u funziunamentu di a stampante termale hè più bassu di quellu di a stampante di trasferimentu termale.

Differenza trà a sensibilità termale è u trasferimentu termale

1. Modu di stampa di l'impresora di codici à barre L'impresora di codici à barre di trasferimentu di calore hè un modu duale, chì pò stampà u modu di stampa di trasferimentu di calore è u modu sensibile à u calore (per esempiu, gioielli).

A stampante termica hè un modu unicu, solu stampa termica (cum'è: stampante di biglietti di supermercati, stampante di biglietti di film).

2. L'etichette anu un tempu di almacenamentu diversu

U tempu di preservazione di l'effettu di stampa di l'impresora di codici à barre di trasferimentu caldu hè più longu, almenu più di un annu.

L'effettu di stampa di a stampante termale hè salvatu per 1-6 mesi.

3. U costu di consumables hè diversu.

I stampatori di codici à barre à trasferimentu à caldu necessitanu un altu costu di nastri di carbone è etichette.L'impresora termica di codici a barre solu bisognu di u costu di carta termale hè bassu, ma a perdita relativa di a testa di stampa hè più grande.In certi industrii, per via di a preservazione à longu andà di l'etichette, sò necessarii stampanti di trasferimentu di calore, cum'è etichette mediche, etichette di prezzu di supermercati, etichette di gioielli, etichette di almacenamento di vestiti, ecc. ordini di logistica express, etc., perchè ùn hà micca bisognu di tantu tempu per risparmià u tempu pò aduprà a stampante di etichette sensibile à u calore.

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.


Tempu di posta: 22-Nov-2022