fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Chì tippu di scanner di codici à barre hè megliu per l'imprese per cumprà scanners?

Avà, assai industrii utilizanu pistole di scansione di codici à barre.Quandul'acquistu di pistole di scansione di codici à barre, L'imprese ùn sanu micca chì marca di pistole di scansione di codici à barre hè megliu, è cumu selezziunate quandu l'acquistu.Oghje, presenteremu e cumpetenze di compra di pistole di scansione di codice à barre.

1. Reazione di scanning Sensitive

In fatti, quandu compra u scanner di codici à barre, duvemu sapè se a reazione di u scanner di codici à barre hè sensibile.Quandu compra u scanner di codici à barre, se truvamu chì a reazione di u scanner di codici à barre ùn hè micca abbastanza sensibile è micca abbastanza veloce, indica chì a qualità di tali scanner ùn hè micca bona.

2. Reazione veloce di scansione di codice à barre

Uscanner di codici a barre di alta qualitàrisponde assai rapidamente in u prucessu d'utilizazione, vale à dì, una varietà di informazioni pò apparisce in un mumentu.A velocità di input di l'infurmazioni ùn hè micca solu veloce, ma ancu a precisione di input hè alta, chì hè a diferenza trà l'equipaggiu di alta qualità è l'equipaggiu ordinariu.

3. Alta precisione di scansione di codice à barre

Quandu compra pistole di scansione di codici à barre, a ghjente hà bisognu di sapè chì a precisione di pistole di scansione di codici à barre ùn hè micca alta.Quandu i codici à barre scannanu diversi codici à barre, a ghjente hà bisognu di pistole di scansione di codici à barre per esse capace di identificà accuratamente, entre accuratamente è scansà rapidamente, chì hè u requisitu di basa per queste pistole di scansione di codici à barre.

4. Nisun marmellata di u sistema sarà accadutu

Ci sò parechji tippi di scanners di codici à barre vinduti in u mercatu, ma i scanners di codici di barre cù una bona qualità ùn anu micca cunfittura di u sistema in u prucessu di usu.Tuttavia, ci sò parechji scanners di codici à barre prudutte da imprese chì anu da u sistema di jam in u prucessu di usu.

5. Ùn hè micca faciule per fallu in usu

Quandu comprascanner di codici a barre, A ghjente hà bisognu di sapè se questi scanners di codici à barre sò propensi à fallimentu in u prucessu di usu.Se a rata di fallimentu di l'equipaggiu hè relativamente alta, darà grandi prublemi è influenza à l'usu di e persone.

6. Identificazione precisa

 Micca tutti i scanner di codici a barre ponu identificà accuratamente i codici à barre in u prucessu di scansione di diversi codici a barre.Certi scanners di codici di barre ùn ponu micca identificà accuratamente diversi codici di barre in un tempu in u prucessu di scansione, chì pò purtà à una perdita di tempu in u prucessu di usu.

 

Cerchi un prezzu prezzu è un scanner di codici à barre di desktop di qualità superiore per a vostra attività?

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.


Tempu di posta: 22-Nov-2022