fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Qualessu tipu di terminal POS hè bonu per i magazzini di cunvenzione?

L'ascesa di u mercatu di i magazzini di cunvenzione significa ancu una feroce cumpetizione di u mercatu.In u novu ambiente di u mercatu, i magazzini di cunvenzione anu bisognu di armassi cù cassieri intelligenti è digitalizazione per cunnette più clienti è scene.Parechje persone chì si preparanu per apre una tenda cercheranu in Internet "chì equipamentu cumprà per apre una tenda di cunvenzione" in anticipu.In più di i beni è i scaffali necessarii, ci hè ancu una macchina POS di cassiera intelligente chì pò aiutà à l'operazioni è a gestione di magazzini.

Diversi magazzini necessitanu diverse smartDispositivi di terminal POS.Certi picculi buttreghi di mamma-e-pop pò esse solu bisognu di mette dui codici di cullizzioni stampati à u cashier per compie a cullizzioni, ma stu metudu di utilizà u codice di cullizzioni per cullà i pagamenti ùn migliurà a cunciliazione è a compra, a vendita è a gestione di depositu sussegwente.

Certi magazzini di cunvenzione più furmali o più grandi è i magazzini mamma è pop utilizanu terminal POS à schermu unica oterminal POS à doppia schermu.Abundanti interfacce esterni ponu cunnette i dispositi più periferichi è allargà i scenarii d'applicazione.

1.L'input deve esse cunvene, è e merchenzie nantu à u scaffale deve esse veloce

Parechji prudutti in i magazzini di cunvenzione sò aghjurnati ogni ghjornu, cusì anu da esse rifornitu ogni ghjornu. Se scontri un impiegatu chì ùn hè micca familiarizatu cù l'affari, spessu affettarà a velocità di u lanciu di novi prudutti. A pasta, è a cucina kanto necessitanu ancu di scanning. Per quessa, hè necessariu di facilità l'operazione di magazzinu di e merchenzie in a cassiera di u magazinu di cunvenzione, è hè megliu scansà direttamente u codice di magazzinu invece di inserisce manualmente u codice à barre di a merce.

2.Small spaziu, pudete vende più merchenzie

I magazzini di cunvenzione ùn sò micca grandi quant'è i supermercati, cusì anu bisognu di risparmià spaziu. Hè megliu di sceglie un terminal POS di cunvenzione cù una piccula impronta per risparmià spaziu per u terminal POS. Asciugamani è altri articuli ponu esse posti in un locu evidenti di u cash register per facilità à più cose.

3.Support pagamentu aggregatu per migliurà l'esperienza di u cliente

Ci sò parechji clienti chì venenu à a tenda di cunvenzione per cumprà, è i metudi di pagamentu sò ancu varii. Ancu se i metudi di pagamentu mobile cum'èPagamentu di codice QRè u pagamentu facciale sò assai cumuni, a maiò parte di l'anziani o di i zitelli utilizanu soldi, carte bancarie è ancu carte di adesione.

Quantu sopra hè nantu à quale tipu di terminal POS hè bonu per i magazzini di cunvenzione. Se avete un bon terminal POS, pudete truvàMINJCODE.

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.


Tempu di posta: 22-Nov-2022