fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Chì tipu di stampante termica hà?Quale tipu di stampante termica hà una bona qualità?

Chì sò e classificazioni di a stampante termica?L'impresora termica hè un tipu di stampatore speciale, chì hè sviluppatu da i cummircianti di stampanti secondu u sviluppu attuale.Hè cunvenutu per i cummercianti maiò.Ùn fighjate micca a stampante termale hè chjuca, ma u tipu hè veramente assai, famiglia di stampante termale, ci sò una varietà di membri di a famiglia, cum'è stampante termica generale di l'uffiziu è di l'affari, stampatore di codice à barre portable è cusì.Presentate e caratteristiche di diverse stampanti termiche per voi oghje.

Chì sò e categurie di stampante termica

Rivista di a storia di u sviluppustampante termica, pudemu vede chjaramente a tendenza di u sviluppu di l'impresora termica : da u colpu à a non-hitting, da u biancu è u biancu à u culore, da a funzione unica à a multifunzione.In fronte à parechje marche di stampanti termali, i metudi di classificazione ùn sò micca listessi.Attualmente, ci sò dui metudi di classificazione cumunimenti usati: unu hè classificatu per principiu, l'altru hè classificatu per usu.

1. Classificazione per principiu

Sicondu u principiu di funziunamentu di a stampante termica, a stampante termica hè divisa in duie categorie: hit è non hit.

2. Classificazione per scopu

Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia di l'infurmazione in a sucetà d'oghje, i campi d'applicazione di diverse stampanti di codici à barre sò sviluppati in prufundità.Da a qualità di l'impresora di codice à barre, l'uggetti applicabili, l'usi specifichi è cusì, i prudutti universali, cummerciale, dedicati, domestici, portables, di rete sò stati furmati in diversi campi.

In questu campu di l'applicazione, l'imprese termiche à agulla anu sempre occupatu una pusizione dominante.A stampante termale di l'agulla hà e caratteristiche di risoluzione media, velocità di stampa, low cost, salto à alta velocità, stampa multi-copia, stampa in formatu largu è mantenimentu faciule.Attualmente, hè sempre a macchina preferita per stampà rapporti è fatture in l'uffiziu è u prucessu di transazzione.

Stampante termica cummerciale

L'impresora termica cummerciale si riferisce à l'impresora termica utilizata in a stampa cummerciale.Perchè a qualità di stampa hè relativamente alta in questu campu, è qualchì volta i ducumenti cù l'imaghjini è i testi devenu esse processati, a stampante termica laser d'alta risoluzione hè generalmente utilizata.

Stampante termica speciale

Stampanti termali speciali generalmente si riferiscenu à una varietà di stampanti di codici a barre in miniatura, stampanti di codici a barre di sconto, stampanti di codici a barre di note flat-push, stampanti di codici a barre, stampanti termiche è altre stampanti di codici a barre per sistemi speciali.

Stampante termica domestica

A stampante termale domestica si riferisce à l'impresora termica chì vene in a famiglia cù l'urdinatore di casa.Sicondu e caratteristiche di l'impresora di codici a barre di casa, l'impresora di codici à barre di culore di bassa gamma hè diventata gradualmente u pruduttu mainstream.

Stampante termica portatile 

L'imprese termiche portatili sò generalmente aduprate per l'abbinamentu cù l'urdinatori portatili, e caratteristiche di piccula dimensione, pesu ligeru, batteria guidatu è portable.

Stampante termica di rete

A stampante termale di rete hè aduprata in u sistema di rete per furnisce servizii di stampa per a maiò parte di a ghjente.Per quessa, hè necessariu chì l'impresora termica hà e caratteristiche di velocità di stampa veloce, modalità di simulazione di cambiamentu automaticu è protocolu di rete, è convenientu per l'amministratori di a rete di gestisce.

Quale stampante termica hè di bona qualità

1. A qualità di i pruduttori internaziunali hè relativamente stabile, ma avà a tecnulugia di stampante termale domestica hè stata assai matura, chì mostra l'effettu di a diffarenza ùn hè micca grande, ancu s'è i prudutti di u fabricatore internaziunale anu ancu l'effettu di stampa ùn hè micca mudellu ideale.

2. A compra di stampanti termichi pò seguità trè principii:

A. Sicondu u so propiu budgetu è a quantità di stampa, i stampatori di etichette di qualità cummerciale (inclusi 203dpi è 300dpi) in 2000 RMB sò adattati per l'utilizatori cù una piccula quantità di stampa è grandi specificazioni di etichette.

B. Se a quantità di stampa di ogni ghjornu righjunghji 5000 - 10000 etichette, pudemu cunsiderà l'acquistu di l'impresora di etichette di a macchina industriale di medie dimensioni.

C. Printing in 8000-20000 pò esse cunsideratu per a compra di stampanti industriali.

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.


Tempu di posta: 22-Nov-2022