fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Cos'è un scanner di codici a barre fissato?

A scanner di codici à barre montatu fissu, cum'è u nome suggerisce, hè utilizatu per scansà i codici à barre, allora chì hè un scanner di codici à barre fissatu?

Prima di tuttu, hè un corpu di pacchettu cù una cunchiglia robusta, cusì a so resistenza à l'acqua, à a polvera è a pressione industriale hè assai più altu ch'è u modulu generale di scanning integratu.Siconda, hà un eccellente mutore di lettura di codice QR integratu cù una finestra di scansione più grande è una gamma di scansione.Serà più sensittivi à a ricunniscenza di i codici di pagamentu Alipay è WeChat, è hè più raghjone per u scopu di scanning code pagamentu.

Ci sò duie applicazioni di scanners di codici à barre fissi:

(1) Applicazioni d'automatizazione industriale

Aduprate in generale in e linee di produzzione, l'etichette di codice à barre di i prudutti mandati da a linea di assemblea sò leghjite automaticamente da u scanner per determinà u statutu di codici ripetuti, codici mancanti o menu codici, è a classificazione automatica hè realizata, chì hè spessu basatu nantu à a vitezza. di u cinturione trasportatore è a distanza di scanning.Per selezziunà u pruduttu di scansione di codici à barre currispondente, per via di a particularità di e cundizioni di scansione, hè in generale necessariu di utilizà un lettore di codici à barre industriale o un codice di scansione visuale industriale per compie.

(2)Fixatu muntatu à l'equipaggiu terminal

Per esempiu, hè incrustatu è integratu in l'ospiti di l'equipaggiu di self-service, cum'è u cuntrollu di l'accessu intelligente, u cancellu di u canali, a cullezzione di l'equipaggiu di l'autobus, a macchina di pagamentu in self-service, l'equipaggiu di produzzione di documenti è l'altru equipamentu self-service, chì ponu automaticamente. sensate è leghje u codice à barre di carta di l'utilizatore è l'infurmazioni di u codice QR di u screnu, Fornisce interfacce USB è RS232 è kit di sviluppu secundariu per espansione una seria di moduli di funzione self-service, cusì serà ancu largamente utilizatu in bigliettu elettronicu, pagamentu mobile, trasportu intelligente, cumunità intelligenti è trasportu publicu.

Cerchi un prezzu prezzu è un modulu di scanner di codici à barre di qualità superiore per a vostra attività?

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.


Tempu di posta: 22-Nov-2022