fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Problemi cumuni è suluzione per stampanti termichi

1 、 Cumu carica carta in ustampatore?

Diversi marche è mudelli di stampanti anu strutture diverse, ma i metudi di funziunamentu di basa sò simili.Pudete riferite à stu prucessu per u funziunamentu.

1.1 Installazione di carta in rotulu 1)Preme u pin di copertina superiore per apre u coperchiu superiore di l'impresora, utilizate a manu per apre u supportu di carta in rotulu, mette a carta in rotulu in a pusizione fissa nantu à u supportu di carta in rotulu, è pressu u supportu di carta in rotulu. fixing lock.2)Lentamente tira fora un pocu di carta più, passa a carta per mezu di a pusizione di marmellata, aghjustate a distanza trà e pusizioni di marmellata secondu a larghezza di a carta, è poi tira a carta un pocu à l'esternu di l'impresora.3)Infine, appughjà delicatamente a serratura di u supportu di a tappa superiore in l'internu, chjude a tappa superiore di l'impresora, è appughjà a tappa superiore in modu adattatu per impedisce chì a stampante ùn pò micca stampà perchè a copertina ùn hè micca chjusa bè.

1.2 Installazione di carta piegata 1)Premete è mantene a tappa superiore per apre u coperchiu superiore di l'impresora, mette a carta plegata nantu à a parte posteriore di a stampante, apre a carta plegata, è inserisci a carta da l'entrata di carta in u spinu di a stampante. ; 2) Aprite a larghezza adatta di u supportu di carta in rotulu à a manu, premete u bloccu di fissazione di u supportu di carta in rotulu, è passate a carta piegata à mezu à u postu di a pusizione di a carta, è poi tira a carta un pocu à l'esterno di a stampante. ; 3) Infine, appughjà delicatamente a serratura di u supportu di a tappa superiore in l'internu, chjude u coperchiu superiore di a stampante, è pressu a tappa superiore in modu adattatu per evità chì a stampante ùn sia incapace di stampà perchè a copertina ùn hè micca chjusa bè.

2、Chì devo fà se a carta si inceppa durante a stampa? Verificate se a testa di stampa hà cola o sporcizia, se sì, sguassate cù una penna d'alcool, sguassate a carta arrugata è rimpiazzà cù una nova.

3、U cuntenutu stampatu hè sfucatu? Accende u buttone d'iniziu di l'urdinatore, selezziunate u dispositivu è l'impresora di u terminal, truvate u vostru propiu driver di stampante, cliccate right-click-print preferences advanced-density adjustment, adjust the print density and then test the print.

 

4、Chì devo fà se u cuntenutu stampatu ùn hè micca centratu nantu à a carta di stampa, offset left and right or up and down? Aprite u buttone di partenza di l'urdinatore, selezziunate u dispositivu è a stampante, truvate u vostru propiu driver di stampante, cliccate right-click- preferenze di stampa-avanzata-offset horizontale o offset verticale.Se u cuntenutu stampatu hè offset left and right, mudificà l'offset horizontale, se u cuntenutu hè offset up and down, mudificà l'offset verticale.

5 、 Printing bill express stampa sempre 1 fogliu, 1 fogliu in biancu, cumu fà? Se questu succede, a stampante pò esse posizionata in modu imprecisu.Per piacè verificate se a pusizione di i rilevatori superiori è inferiori di a stampante hè curretta, è dopu verificate se u tipu di carta hè stallatu à u tipu di carta curretta.In generale, l'ordine espresso hè carta di etichetta, è certi clienti ponu mette in carta di etichetta nera.

Sè site interessatu in ustampante termica, please contact us !Email:admin@minj.cn


Tempu di posta: 22-Nov-2022