fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Liberazione di novu pruduttu |MINJCODE nova stampante di etichette JK-402A, cunnosce!

U boom di shopping in linea hà purtatu centinaie di miliardi di transazzione, è à u stessu tempu, centinaie di milioni di pacchi espressi à a tenda è l'operatori di logistica sò messi à una prova severa.

Per mass stampa di etichette, una stampante cù una velocità di stampa veloce, un rendimentu stabile è una qualità durable hè necessaria.Assicurendu un funziunamentu à alta velocità, stampa di massa, rendimentu stabile è effetti di stampa chjaru seranu i cunsiderazioni primarie per tutti l'utilizatori quandu compranu stampanti di spedizione express.

Per esempiu, l'ultimu USB POS 4x6 di MINJCODEstampante termica per etichette, Concepitu per a lettera di strada espressa.

Sei funzioni, più stabili è efficaci:

1.1 Alta qualità di stampa 1.2 bassa rumore 1.3 rilevazione è posizionamentu intelligenti 1.4 Alimentazione è ritornu automatica di carta 1.5 stampa rapida, 1.6 operazione simplice

2.In cunfrontu cù stampanti di etichette ordinarie, u disignu senza carta hè più di risparmiu di spaziu, salvendu per u 75% di u spaziu di scrittura.

3.Print head impurtatu da u Giappone, cù stampa chjaru è effettu stabile

4.Integrated chjave di funzione, picculu buttone cù grandi funzioni

5.Disegni di guida di carta di rota chì assorbe i scossa, senza sonu quandu si move, faciule d'aghjustà

6.Supports parechje lingue naziunali

Scenari d'applicazione di stampanti di etichette: supermercati, alberghi, ristoranti, gioiellerie, magazzini di vestiti, Logistica EXPRESS, magazzini, farmacie, etc.

 

Cum'è un scanner di codici à barre d'alta tecnulugia prufessiunale èfabricatore di stampante termicaè fornitore.MINJCODEfurnisce à i clienti una varietà di scanner di codici à barre d'alta qualità è affidabili, prudutti di stampante. Semu specializati in u sviluppu, a fabricazione, a vendita è u serviziu di prudutti d'identificazione automatica. Garanzia di 24 mesi, supportu tecnicu per a vita è 1% unità di back-up gratuiti per i nostri prudutti.

avemu una basa di clienti grande è soddisfatta, cum'è Walmart, Bank of China, etc. MINJCODE cum'è un scanner di codici à barre prufessiunale è un fornitore di stampante termica, avè a fede per sfruttà u nostru forte vantaghju tecnicu è eccellenti servizii post-vendita per furnisce una gamma completa di suluzioni sistematiche à i nostri clienti in tuttu u mondu.

Cerchi un prezzu prezzu è una stampante di etichette di spedizione di qualità superiore per a vostra attività?

For more detail information, welcome to contact us!Email:admin@minj.cn


Tempu di posta: 22-Nov-2022