fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Cos'è un codice a barre 2D e come funziona?

Un codice à barre 2D (bidimensionale) hè una maghjina gràfica chì guarda l'infurmazioni orizontali cum'è i codici a barre unidimensionali, è verticalmente.In u risultatu, a capacità di almacenamento per i codici a barre 2D hè assai più altu ch'è i codici 1D.Un unicu codice à barre 2D pò almacenà finu à 7.089 caratteri invece di a capacità di 20 caratteri di un codice à barre 1D.I codici di risposta rapida (QR), chì permettenu un accessu rapidu à e dati, sò un tipu di codice à barre 2D.
I smartphones Android è iOS utilizanu codici à barre 2D in i so scanner di codici à barre integrati.L'utilizatore fotografia un codice à barre 2D cù a so camera di smartphone, è u lettore integratu interpreta l'URL codificata, guidà l'utilizatore direttamente à u situ web pertinente.
Un unicu codice à barre 2D pò cuntene una quantità significativa di informazioni in un spaziu pocu.Questa informazione hè revelata à u venditore, u fornitore o u cliente quandu u codice hè scansatu da scanners d'imaghjini 2D o sistemi di visione.
L'infurmazione pò include: nome di u pruduttore, numeru di lotto / lottu, pesu di u produttu, aduprate da / data megliu prima, ID di cultivatore, numeru GTIN, numeru di serie, prezzu

Tipi di codici a barre 2D

Ci sò tippi principali diScanner di codici a barre 2Dsimbulu: GS1 DataMatrix, codice QR, PDF417
GS1 DataMatrix hè u furmatu di codice à barre 2D più cumuni.Woolworths usa attualmente GS1 DataMatrix per i so codici a barre 2D.
I codici a barre GS1 Datamatrix 2D sò simboli compatti custituiti da moduli quadrati.Sò populari per marcà articuli chjuchi cum'è prudutti freschi.

1.Breaking falà GS1 DataMatrix

1.Separate parti: u mudellu finder utilizatu da u scanner per localizà u simbulu, è i dati codificati
2.Even numeru di fila è culonni
3.Un 'square' luminoso in u cantonu superiore destra
4.Can encode data variabile lunghezza - a taglia simbulu varieghja secondu a quantità di dati codificati
5.Pudete codificà finu à 2335 caratteri alfanumerichi o 3116 numeri (in forma quadrata)

 

codice a barre 2d

2.Codici QR

I codici QR sò principarmenti usati per cunnette à i siti URL è attualmente ùn sò micca usati per u puntu di vendita.Sò spessu usati per l'imballazione di u cunsumadore, perchè ponu esse leghjite da e càmera di smartphone.
Utilizendu GS1 Digital Link, i codici QR ponu travaglià cum'è codici à barre multi-usu chì permettenu sia l'ingaghjamentu di i cunsumatori è a ricerca di u prezzu, eliminendu a necessità di codici multipli chì occupanu un preziosu spaziu di imballaggio.

3.PDF417

PDF417 hè un codice à barre 2D chì pò almacenà diversi dati binari, cumprese caratteri alfanumerichi è speciali.Puderà ancu almacenà imaghjini, firme è impronte digitali.In u risultatu, a verificazione di l'identità, a gestione di l'inventariu è i servizii di trasportu spessu usanu.A parte PDF di u so nome vene da u terminu "file di documentu portable".A parte "417" si riferisce à i so quattru bars è spazii disposti in ogni mudellu, cumpostu di 17 caratteri.

Cumu funziona i codici à barre?

In poche parole, un codice di barre hè un modu per codificà l'infurmazioni in un mudellu visuale (queste linee nere è spazii bianchi) chì una macchina (un scanner di codice à barre) pò leghje.
A cumminazzioni di bars bianchi è neri (cunnisciuti ancu elementi) rapprisenta caratteri di testu varianti chì seguitanu un algoritmu predeterminatu per quellu codice à barre (più nantu à i tipi di codici à barre dopu).Ascanner di codici a barreleghje stu mudellu di bars bianchi è neri è li traduce in una linea di teste chì u vostru sistema di punti di vendita di vendita pò capisce.

Sì avete qualchì interessu o dumanda durante a selezzione o l'usu di qualcunuscanner di codice qr, benvenutu àcuntatta ci!MINJCODEhè impegnata in a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia di scanner di codice à barre è l'apparecchiatura di l'applicazione, a nostra cumpagnia hà 14 anni di sperienza in l'industria in i campi prufessiunali, è hè statu assai ricunnisciutu da a maiò parte di i clienti!

 


Tempu di post: May-10-2023