fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Chì ghjè u cash drawer?

A cassetta di cassa hè unu di l'accessori hardware principali per u sistema di cassa finanziaria. A scatula di cassa pò esse aduprata in cumminazione cù u registru di cassa, stampante termica, scanner di codici à barre, etc., hè u hardware di basa chì custituisce u sistema di cassa. .U so funziunamentu hè di mette soldi.In generale, hè divisu in parechji scompartimenti chjuchi per mette note è muniti di diverse denominazioni.

A scatula di cassa hè generalmente divisa in serratura in dui fasi è serratura in trè fasi.Locked in dui fasi significa chì a serratura hà dui livelli, un livellu pò chjude a scatula di cassa, è l'altru livellu pò esse usatu per rimbalzare a scatula di cassa di un impulsu.

cassetta di cassa sistema di cash register

Questa cassetta di cassa hè una serratura di interruttore in trè fasi, manuale o elettrica, cù una chjave separata, 5Bills, 4coins / 8coins opzionali, a larghezza pò esse aghjustata secondu a dimensione di e note, a larghezza di un unicu slot pò esse aghjustata secondu l'attuale. bisogni.

Cum'è un prufessore di scanner di codici à barre d'alta tecnulugia è fabricatore è fornitore di stampante termica. MINJCODE furnisce à i clienti una varietà di scanner di codici à barre d'alta qualità è affidabili, prudutti di stampante. Semu specializati in u sviluppu, a fabricazione, a vendita è u serviziu di prudutti d'identificazione automatica. A nostra stampante di etichette manchine hà i vantaghji di una stampa rapida, un'operazione simplice. Fornemu 24 mesi di garanzia, avemu a fede per sfruttà u nostru vantaghju tecnicu forte è eccellenti servizii post-vendita per furnisce una gamma completa di soluzioni sistematiche à i nostri clienti in u mondu sanu. .

Looking for cheap price and superior quality cash drawer for your business ? Contact UsTel :  +86 07523251993E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Qianjin Industrial Park, Yong Jun Road, Chenjiang, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516229, GuangDong, China.


Tempu di posta: 22-Nov-2022