fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Chì ci hè a diffarenza trà a piattaforma di scanner di codici à barre è u scanner di codici à barre ordinariu?

Ci sò parechji tippi discanner di codici a barre.A piattaforma di scansione di codici à barre hè una forma di pistola di scansione, chì pò esse chjamata da l'apparenza: scanner di codici a barre di desktop, scanner verticale, scanner di codici a barre omnidirezionali, lettore automatico di codici a barre, ecc.

(1) A prestazione di a piattaforma di scanner di codici à barre è di u scanner di codici à barre ordinariu hè diversu:

Piattaforma di scansione di codici à barre, hè unapiattaforma di scansione di codici a barrechì pò esse piazzatu in parallelu à u desktop.Hè u più largamente utilizatu per i contatori di cassa di supermercati, soprattuttu perchè a piattaforma di scansione di codici à barre pò liberà e mani di u cassiere, accelerà a cassa, è furnisce l'efficienza di a cassa.

I dati mostranu chì più di u 70% di i cunsumatori in e cità di u primu livellu utilizanu u pagamentu mobile, è a proporzione di pagamentu mobile di l'anni 80 è 90 hè più altu di 80%.U publicu hè intrutu in una era di cunsumu induve u pagamentu mobile è u cash sò ugualmente impurtanti.Questu hà stimulatu assai a dumanda di piattaforme di scanner di codici à barre in grandi supermercati è magazzini.

(2) U metudu di scansione di a piattaforma di scansione di codici à barre è u scanner di codici à barre ordinariu hè diversu:

A finestra di scansione di a piattaforma di scansione di codice à barre hè più grande di a finestra di scansione ordinaria.Leghjite bè u codice à barre, l'operazione hè più simplice.

I scanners ordinarii, sia un scanner portatile filatu o un scanner di codici à barre wireless, anu bisognutene u scanner di codici à barreper scansà u codice à barre.Ogni volta chì scansate u codice à barre, avete bisognu di appughjà manualmente u buttone di attivazione di u scanner per compie a scansione.L'azzioni è u scanning sò relativamente complicati, è ùn sò micca adattati per l'usu efficiente di u cassiere per i grandi supermercati è i magazzini di vendita.

In cunfrontu cù i scanner di codici a barre ordinali, a piattaforma di scansione hè divisa in dui tipi: piattaforma di scansione laser è piattaforma di scansione di codice bidimensionale: a piattaforma di scansione laser scansa principalmente codici a barre unidimensionali è codici a barre di carta;a piattaforma di scanning bidimensionale pò scansà un In più di codici a barre dimensionale, pudete ancu scansà i codici QR, i codici di pagamentu mobile, è parechji codici schermu, cù funzioni più cumpleta.

Inoltre, a piattaforma di scansione di codici à barre averà una sensibilità più alta per leghje i codici à barre è una velocità di scansione più veloce;perchè si trova nantu à u desktop, pò liberà e duie mani è migliurà a rapidità è a puntualità di u cash register;i scenarii d'usu sò più abbundanti, è pò esse usatu in u desktop.Pò esse integratu in l'equipaggiu d'auto-checkout.

Aduprate scenarii di a piattaforma di scansione di codici à barre: vendita al dettaglio, supermercato, tabacco, logistica, magazzini, utilità governative e pubbliche, banche, libri, vestiti, ristorazione, negozi di comodità, registratori di cassa self-service, etc.

Cum'è un prufessore di scanner di codici à barre d'alta tecnulugia è fabricatore è fornitore di stampante termica. MINJCODE furnisce à i clienti una varietà di scanner di codici à barre d'alta qualità è affidabili, prudutti di stampante. Semu specializati in u sviluppu, a fabricazione, a vendita è u serviziu di prudutti d'identificazione automatica. A nostra stampante di etichette manchine hà i vantaghji di stampa veloce, operazione simplicefurnisce 24 mesi di garanzia, Avè a fede di sfruttà u nostru forte vantaghju tecnicu è eccellenti servizii post-vendita per furnisce una gamma completa di soluzioni sistematiche à i nostri clienti in u mondu sanu.

Cerchi un scanner di codici à barre di qualità superiore è prezzu prezzu per a vostra attività?

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.


Tempu di posta: 22-Nov-2022