fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Quale hè megliu, un terminal POS à una sola schermu o un terminal POS à doppia schermu?

Oghje, più è più magazzini fisici realizanu una gestione intelligente di i magazzini per mezu di u terminal POS, è i cash registers intelligenti sò divisi in cash registers à una sola schermu è cash registers dual screen.Qualessu hè megliu aduprà?Parechji cummircianti sò cunfusi da sta quistione.Quì, hè cunsigliatu di fà acquisti ragiunate secondu i bisogni reali di a tenda, cumminati cù e funzioni è i scenarii di l'applicazione di i seguenti cash registers unicu è duale.

Per umacchina POS, s'ellu hè distintu da l'apparenza, hè divisu in un cash register unicu-schermu è un cash register dual-screen.In quantu à u prezzu, u cash register à doppia schermu deve esse più altu ch'è u cash register à una sola pantalla.Per i cummircianti appena aperti, per risparmià i costi, hè più ecunomicu di sceglie un registratore di cassa in una sola pantalla.

Per permette à l'amichi di l'affari avè una cunniscenza più profonda di a diffarenza trà i registratori di cassa à doppia schermu è i registratori di cassa à schermu unicu, u seguitu darà una introduzione dettagliata.

Touch screen POS manchine
https://www.minjcode.com/pos-terminal-provider-1512inch-support-wifi-minjcode-product/

1. Dual-screen cash register

1.1 U cash register a doppia schermu hè divisu in un schermu principale è un schermu d'ospiti.U touch screen di u screnu principale pò esse operatu da u impiegatu.A schermu di l'ospiti face i clienti è hè principalmente utilizata per cunfirmà l'infurmazioni di l'ordine, visualizà u codice QR di u pagamentu, a quantità pagabile, è visualizà l'infurmazioni promozionali (visualizazione di u produttu, infurmazione di scontu), introduzione di a cumpagnia, etc.), ùn ci hè micca. bisognu di stampa supplementu di publicità è codici QR per u pagamentu, è u metudu di visualizazione à doppia schermu aiuta à migliurà a visualizazione di l'infurmazioni cummerciale è l'esperienza di u cliente.Pò esse vistu chì u cash register dual-screen hè più favurevule à l'interazzione immediata trà i cummircianti è i clienti.Tuttavia, i disadvantages sò ancu più evidenti.Quandu si mette in fila à u checkout, ùn hè micca favurevule à a prutezzione di a privacy di i membri.

 

1.2 Da i dati di vendita, l'utilizatori di u terminal POS à doppia schermu sò soprattuttu supermercati, ristoranti, buttreghi di tè di latte, caffetterie, magazzini di vestiti è cunvenzioni di marche di catena.Certi alberghi high-end introduceranu cash registers intelligenti cù funzioni d'identificazione.Per i cash registers in diverse industrii, l'usu di cash registers à doppia schermu hè più favurevule per più attività cummerciale, purtendu cusì più benefici à i buttreghi.

2. Single-screen cash register

2.1 I cash registers à una sola schermu sò più usati in picculi ristoranti, fast food è magazzini di vendita.I cash registers intelligenti à schermu unicu anu prezzi relativamente bassi, occupanu menu spaziu è sò più flessibili in u piazzamentu.In ogni casu, perchè ùn ci hè micca schermu di u cliente o display digitale LED per i clienti per cunfirmà a quantità, hè difficiule di detectà l'ordine sbagliatu in u tempu.S'ellu hè una piccula tenda di vendita o un ristorante, è ùn hà micca bisognu di assai interazzione cù i clienti, serà più prezzu di utilizà un cash register à una sola pantalla.

Cum'è un prufessiunale high-techscanner di codici a barre&fabricatore di stampante termicaè fornitore.MINJCODEfurnisce à i clienti una varietà di scanner di codici à barre d'alta qualità è affidabili, prudutti di stampante. Semu specializati in u sviluppu, a fabricazione, a vendita è u serviziu di prudutti d'identificazione automatica. Garanzia di 24 mesi, supportu tecnicu per a vita è 1% unità di back-up gratuiti per i nostri prudutti.

avemu una basa di clienti grande è soddisfatta, cum'è Walmart, Bank of China, etc. MINJCODE cum'è un scanner di codici à barre prufessiunale è un fornitore di stampante termica, avè a fede per sfruttà u nostru forte vantaghju tecnicu è eccellenti servizii post-vendita per furnisce una gamma completa di suluzioni sistematiche à i nostri clienti in tuttu u mondu.

Cerchi un prezzu prezzu è una qualità superiore pos screen cash register per a vostra attività?

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

WhatsApp: +86 15973607059

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Qianjin Industrial Park, Yong Jun Road, Chenjiang, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516229, GuangDong, China.


Tempu di posta: 22-Nov-2022