fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Scanner di codici à barre è paràmetri di stampa

Barcode hà digià penetratu in tutti l'aspetti di l'industria di vendita, da a produzzione à a catena di furnimentu è a vendita.L'efficienza di u codice à barre in ogni ligame diventa più veloce.

Cù u sviluppu di a nova industria di vendita, u codice à barre è u so equipamentu di supportu applicatu in diversi scenarii sò stati ancu differenziati cù cura.

Apparecchiatura di scanner di codici à barrehè generalmente divisu in handheld, desktop, embedded è cusì.Trà elli, l'equipaggiu di scanner portatile hè u più cumuni è largamente utilizatu.

1.Barcode scanner è cullizzioni dati a manu

Apparecchiatura di scanner portatilehè più flexibule di l'altri tipi è pò esse usatu in ogni scena.scanner portatileL'equipaggiu hè ancu divisu in scanner di codici à barre è collector.When di dati portatili.

Prima, tutti dui ponu leghje l'infurmazioni di codice à barre.Ma a funzione di u cullettivu di dati hè più putente cà u scanner, ùn solu pò leghje l'infurmazioni di codice à barre, ma ancu ponu processà l'infurmazioni.U cullettore di dati hà u so propiu sistema operatore è pò esse cunnessu à Internet.Havi ancu un certu spaziu di memoria, chì pò almacenà temporaneamente è processà l'infurmazioni di codice à barre di lettura è trasmettenu à l'urdinatore à u mumentu adattatu.U scanner di codice à barre hè di solitu cablatu per cunnette à u latu di l'urdinatore, o l'applicazione di u dispositivu Bluetooth trasmissioni in tempu reale di l'infurmazioni à u latu di l'urdinatore, a distanza di trasmissione hè limitata.In generale, u vantaghju di i cullezzione di dati in l'accessu di merceria, l'inventariu è altri aspetti hè significativamente più altu ch'è quellu di i scanners di codici di barre, mentre chì i cassieri simplici ponu utilizà scanners di codici di barre.

In generale, tutti i scenarii chì utilizanu scanners di codici à barre ponu esse rimpiazzati da cullettori di dati.

 2.Equipment di scanner Desktop è equipaggiu di scanning incrustati

 Scanner di tavulinuequipamentu èscanner integratuL'equipaggiu anu una flessibilità limitata cumparatu cù l'equipaggiu di scanner portatile.In l'industria di vendita al dettaglio per u ligame di cash hè più cumuni, l'equipaggiu di scanner di codici à barre di desktop supportanu principalmente u scanner d'imaghjini.Frà elli, l'equipaggiu di scanner integratu hè largamente utilizatu in a nova fatturazione in self-service di vendita, i magazzini di vendita senza equipaggiu, i magazzini intelligenti è altre scene.

 Prima, l'equipaggiu di scanner integratu pò esse incrustatu in u cash register self-service, chì integra scanner di codici à barre, scanning di codice bidimensionale, è trasmette direttamente dati à u sistema di cash register, docking POS machine, Alipay, WeChat è altri metudi di pagamentu. .L'integrazione di l'acquisizione di dati, a trasmissione è u pagamentu di scanner hè realizatu.

 Siconda, l'equipaggiu di scanner integratu pò ancu esse integratu in scale intelligenti, cù sistema di pesatura intelligente, chì ghjoca un rolu in vendita fresca.Attualmente, i prudutti di scala intelligente di parechje cumpagnie in u mercatu sò integrati cù bills di pesa, riceve è stampate, chì migliurà assai l'efficienza di u funziunamentu di i magazzini è porta una sperienza di shopping più efficiente à i clienti.

 

scanner di codici a barre

Cumu sceglie l'equipaggiu di scanner di codice à barre laser è l'equipaggiu di scanner di luce rossa?

L'attrezzatura di scanner attuale hè basamente divisa in scanner di codici à barre laser, scanner di luce rossa è scanner d'imaghjini.In u prucessu di selezzione, pudete ancu cumminà u so propiu produttu bisognu di selezziunà.

L'equipaggiu di scanner di codici à barre laser pò esse applicatu solu à u scanner di codici à barre di carta unidimensionale, cusì ùn pò micca esse usatu per u pagamentu di scanner.U scanner di luce rossa pò esse usatu per un scanner di codici a barre di carta unidimensionale è un scanner di codici à barre elettronicu, è u scanner d'imaghjini pò esse usatu per u scanner di codici unidimensionale è bidimensionale di carta è elettronica.Ha una forte capacità di ricunniscenza di macchie, rotture è codici a barre sfocati, è hè u più utilizatu.

Selezzione di l'equipaggiu di stampa di codici à barre

In più di scanner di codici a barre, equipaggiamento di codici a barre e stampante.Cum'è l'equipaggiu di scanner, i stampatori di codici à barre sò divisi in più flessibili portatili, mini stampanti, stampanti desktop più cumpletamente funzionali, è stampate terminali portatili integrati è cusì.U metudu di stampa hè ancu divisu in stampa termale è stampa di trasferimentu termale.

A stampa termale ùn hà micca bisognu di nastri di carbone, è pò esse usata solu cù carta termale.hè generalmente usatu in lochi cum'è biglietti di supermercati è note stampate POS.

Tuttavia, u tempu di preservazione di u cuntenutu di a stampa di trasferimentu termale hè più longu di quellu distampa termica.Allora, quandu sceglie l'impresora, l'utilizatori ponu ancu sceglie secondu e vostre esigenze di cuncepimentu.

For more detail information, welcome to contact us!Email:admin@minj.cn 

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.


Tempu di posta: 22-Nov-2022