fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Status attuale è tendenze di u sviluppu di a tecnulugia di scanner di codici à barre in casa è à l'esteru

A tecnulugia di codici à barre hè sviluppata à a mità di u 20u seculu è largamente usata in a cullizzioni di tecnulugia otticu, meccanica, elettrica è informatica, hè un metudu è mezu impurtante per cullà automaticamente dati è input computer. in l'applicazione di l'informatica, rializeghja l'acquistu veloce è precisu è a trasmissione di l'infurmazioni, è hè u fundamentu di u sistema di gestione di l'infurmazioni è di l'automatizazione di gestione. è u flussu di l'infurmazioni, è migliurà efficacemente l'efficienza di a gestione di a catena di supply.Hè un prerequisite necessariu per a mudernizazione di e-commerce è a gestione logistica.

Oltremarescanner di codici a barreL'industria di a tecnulugia si sviluppa rapidamente. A causa di a popularità generalizata di i telefoni cellulari in questa tappa, e rete di cumunicazione hè più cumpleta, per quessa, u telefuninu chì pò leghje u codice à barre pò diventà un terminal di dati mobili chì integra parechje funzioni, cum'è a raccolta di dati. ,elaborazione, interazione, visualizazione è autentificazione, in modu di maximizà u valore di u telefuninu.

A tecnulugia di codice à barre tende à esse integrata cù altre tecnulugia d'identificazione dutomatica.

U sistema standard di a tecnulugia di codice à barre si migliurà gradualmente.

L'applicazione di a tecnulugia di ricunniscenza automatica di codice à barre hè sviluppata in prufundità.

L'industria di vendita di u mo paese hè u primu campu d'applicazione estensivu di a tecnulugia di codici à barre.Attualmente, ci sò più di 100.000 utilizatori di codici à barre di merci in u mo paese, più di 1 milione di prudutti chì utilizanu l'identificazione di codice à barre, è decine di millaie di buttreghi chì scannanu automaticamente i codici à barre, Migliora assai a competitività di i nostri prudutti in u mercatu domesticu è straneru. u sviluppu ecunomicu di u nostru paese.Tuttavia, l'utilizatori attuali di codici à barre di merceria in u mo paese sò principalmente cuncentrati in l'industria alimentaria è chimica di ogni ghjornu.L'applicazione di codici a barre di merce in l'assistenza medica è sanitaria, vestiti è vestiti, materiali di custruzzione è altre industrii hà sempre assai spaziu per u sviluppu.

Inoltre, in l'industria alimentaria, di vestiti, di l'apparecchi di casa, è di l'industria automobilistica chì anu un impattu significativu in l'economia naziunale è anu bisogni urgenti di applicazione per a tecnulugia di codici à barre, l'applicazione di a tecnulugia di codici à barre hè solu preliminare, è a maiò parte di elli sò solu utilizati perRetail POSà a fine di a catena di supply.

In i paesi sviluppati in Europa è in America, l'applicazione di a tecnulugia di codice à barre hè abbastanza cumuna.In u mo paese, l'applicazione di a tecnulugia di codici à barre hè appena principiata. L'applicazione di codici à barre in i paesi sviluppati à l'esteru hè apprussimatamente divisa in trè fasi.A prima tappa: insediamentu automaticu, a seconda tappa: appiicata à a gestione interna di l'impresa, è a terza tappa: appiicata à tutta a gestione di a supply chain, logistica è distribuzione, operazioni di catena è e-commerce.In u mo paese, l'applicazione di a tecnulugia di codici à barre hè in a seconda o prima tappa di a terza tappa. In l'ultimi anni, l'industria logistica di a China hà sviluppatu rapidamente, è a scala di l'industria di a logistica di a China hà ancu sviluppatu per quessa.Cum'è a tecnulugia core di l'informatizazione logistica, l'applicazione di codice à barre si move da u stadiu iniziale à u stadiu di sviluppu rapidu. U mo paese hè diventatu u paese in crescita più veloce in u mercatu globale di l'equipaggiu di tecnulugia di codice à barre, chì hè à tempu una opportunità è una sfida. per l'industria domestica di codici à barre.

À l'internaziunale, certi paesi è e regioni economicamente sviluppati anu investitu assai soldi per stabilisce sistemi di scambiu di dati elettronichi righjunali o industriali, domestici o internaziunali cunnessi per migliurà u livellu di gestione muderna è influenza in u cummerciu internaziunale. applicazione di a tecnulugia di codice à barre in l'ingrossu cummerciale è a distribuzione è a distribuzione, a manifattura industriale, i servizii finanziarii, etc., è hà ottinutu risultati assai evidenti.

Sè site interessatu in uscanner di codici a barre, per piacècuntatta ci !Email:admin@minj.cn

Sè site in l'affari, pudete piace

Scanner di codici à barre di desktop

Scanner USB di Desktop Imager

scanner di codici à barre QR di pagamentu

Cunsigliu di lettura


Tempu di post: 22-Nov-2022