fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Aghju bisognu di cumprà una stampante di etichette dedicata?

Se spende o micca i soldi in una stampante di etichette dedicata?

Puderanu parenu caru, ma sò?Chì duverebbe circà?Quandu hè megliu cumprà solu etichette pre-stampate?

 Macchine stampanti di etichettesò pezzi speciali di l'equipaggiu.Ùn sò micca listessi cum'è l'impresora di fogli A4 / Legal normale, chì sò prudutte in grande quantità.Vulenu ancu chì cumprà i consumables per andà cun ellu.Cù una stampante normale, i consumabili sò spessu specifichi per u fabricatore di l'impresora, vale à dì chì duvete cumprà da questa cumpagnia.Hè per quessa chì i costi di compra di l'impresora sò bassi.Questu hè bonu quandu ùn avete micca un altu bisognu di stampa.

 

Aghju una stampante A4, possu aduprà?

Iè, pudete, ma cù alcune restrizioni ...

1.Usate sempre un fogliu di etichetta di bona qualità.I cheapies anu qualchì volta dannu l'impresora cum'è l'adesivo pò fughje per i tagli.

2.Never mette un fogliu di etichetta attraversu a stampante duie volte.Cum'è tentativu, u residuu nantu à u fogliu di l'etichetta anderà nantu à i tamburi / rulli, etc., chì significa chì e grandi fatture di riparazione sò pussibuli.

3.A maiòi produttori di stampantiÙn copre micca a garanzia se i danni sò fatti da a stampa di etichette cum'è residui nantu à tamburi / rulli è etichette chì venenu da i fogli in a stampante.

4.A menu chì cumprà fogli di etichette di bona qualità, l'adesivo ùn serà micca longu.I fogli di etichette boni venduti in i buttreghi orientati à i cunsumatori anu generalmente adesivi poveri, ancu quelli chì anu un nome di marca familiar.Se vulete fogli di qualità, andate à un specialistu di l'etichetta ùn vi dispiace micca.

Perchè e stampanti di etichette varieghjanu tantu in u prezzu?

Ci hè un coppiu di Stampanti di Etichette nantu à u mercatu chì sò assai boni, in paragone à l'altri, per nisuna ragione apparente.U mutivu di solitu hè chì i consumables deve esse compru da u fabricatore di l'impresora.Zebra e Brother labelers sò un bon esempiu di questu.Sè vo site solu fà picculi quantità di etichette (per dì menu di un paru di milla) allora questu pò esse adattatu per voi, altrimente u costu di consumables serà assai altu.Pudete risparmià assai soldi nantu à i consumabili acquistendu una stampante di etichette chì usa"etichette generiche è nastri".L'impresora pò costà più, ma u costu generale serà assai più bassu cù u tempu.

Quandu ci hè dumandatu un prezzu di una etichettastampatoreA prima quistione chì dumandemu hè quantu etichette avete da esse stampatu annantu à dì 6 mesi.A maiò parte di a ghjente ùn hè micca preparata per sta quistione, ma determina a qualità di l'impresora per u travagliu.

Cosa à circà…

1.Una stampante cù una bona marca in l'industria.

2.Una stampante capace di utilizà etichette generiche.

3.Una stampante pensata per u numeru di etichette chì site da stampà.

4.Un fornitore chì hè cunnisciutu nantu à u sughjettu.

Cerchi un prezzu prezzu è una stampante di etichette di qualità superiore per a vostra attività?

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.


Tempu di posta: 04-Jan-2023