fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Cumu deve sceglie una macchina pos da una perspettiva di hardware?

In a nova era di vendita, più è più imprese cumincianu à capisce chì umacchina puntu di venditaùn hè più solu una macchina di raccolta di pagamentu, ma ancu un strumentu di marketing per a tenda.

In u risultatu, parechji cummircianti pensanu à persunalizà una macchina POS, ma assai buttreghi passanu assai soldi per cumprà torna a cash register, solu per truvà chì hè praticamente inutile.Per maximizà l'efficacità di u cash register, a cunfigurazione hè di sicuru u più impurtante!Oghje MINJCODE vi parlerà di cumu cunfigurà u cash register currettamente da un puntu di vista hardware:

Suggerimenti per l'opzioni di hardware permacchine pos

1.Scenarii per u locu di a macchina POS

Bisognu di pusà chjaramente i scenarii di l'applicazione di u registratore di cassa, cum'è ristoranti, buttreghi di tè di latte, fruttiferi o supermercati, magazzini di vestiti, negozi di bellezza, etc., i diversi scenarii di l'affari chì i bisogni di a cassa di a funzione è u focus seranu ancu diffirenti.A cunfigurazione di hardware POS di ristorante hè più focu annantu à l'impresora termica, cùstampante 80 mmcum'è u focu principale;

Macchina di terminale di a tenda di cunvenzione si focalizeghja nantu à se u hardware di u registratore di cassa pò ottene funzioni ampliate, cum'è u sustegnu di i membri per pagà cù e so facce, s'ellu ci hè una interfaccia per cunnette scale elettroniche,cash draws, scatuli di spazzata, etc.;supermercatu pos machine per via di u flussu di clientella relativamente grande, l'equipaggiu hà bisognu di travaglià per un bellu pezzu, prestate più attenzione à u funziunamentu stabile è a dimensione di almacenamiento.

2.Define u vostru budgetu è esigenze per l'equipaggiu POS

Qualunque sia a compra, ci sò bisogni specifichi è budgets, è sicuru l'acquistu di una cash register ùn hè micca eccezzioni.Certi clienti prestanu più attenzione à l'aspettu è u disignu di a macchina POS, altri à a cunfigurazione di i moduli funziunali, è altri à u rendiment generale di u costu di l'equipaggiu.

Dunque, solu quandu i bisogni principali è u budgetu di l'equipaggiu sò chjaru, pò esseFornitore / fabricatore di l'equipaggiu POSricumandemu facilmente u mudellu di produttu adattatu è a suluzione d'applicazione secondu e vostre diverse esigenze è budget.Avemu bisognu di capiscenu chì cum'è cumprà un telefuninu o un urdinatore, ancu s'ellu hè u stessu mudellu, u prezzu di u cash register pò esse diversu per via di diverse cunfigurazioni cum'è CPU, SSD, RAM, schermu unica o doppia, etc.

 

3.Understand a dimensione di i scenarii di l'applicazione di a macchina pos

A dimensione di a buttrega di l'applicazioni è a dimensione generale di u registru, u spaziu hè diversu, nantu à l'apparizione di i prudutti di checkout è a selezzione di forma anu ancu avè diverse considerazioni.Cum'è i buttreghi di tè di latte, i buttreghi di colazione, cum'è u spaziu di una piccula cassiera, hè cunsigliatu per utilizà l'apparizione di un spaziu simplice è chjucu di intelligente tutte in una macchina pos.

S'ellu hè adupratu in centri commerciali, grandi magazzini è altri grandi supermercati, pudete sceglie un grande schermu di 15,6 inch.macchina POS a doppia schermusicondu u spaziu, più funzioni, l'aspettu generale di più high-end, più atmosfericu, più faciule per adattà u tonu di a marca.

 

4.Understand a diversità di pagamentu machine pos

In l'era di u pagamentu mobile, i modi di riceve pagamentu sò diventati più è più diversi.Da u pagamentu cumunu di soldi è carta in u passatu à a carta NFC, scansà u codice è u pagamentu in faccia oghje.Un cash register chì pò esse cumplettamente cumpatibile cù diversi metudi di pagamentu è di cullezzione diventa impurtante.

Per esempiu, a maiò parte di e macchine POS sviluppate da MINJCODE sò cumpatibili cù i metudi di pagamentu sopra è ponu esse persunalizati secondu i bisogni di u cliente in quantu à a dimensione di u screnu o una cumminazione di cunfigurazioni secondu e diverse dimensioni di u screnu, camere integrate o esterne, distribuzione di pusizioni moduli, etc.

5.Understand l'impurtanza di funziunalità POS esterni

Diversi scenarii di a buttrega avaranu esigenze funzionali estese per a macchina pos.Cum'è i buttreghi di tè di latte, u cassiere hà bisognu à avè a funzione esterna di stampà etichette autoadesive, chì hè cunvenutu per appiccicà nantu à e tazze è distingue e bevande di diversi clienti.

U puntu di vendita MINJCODE pos machine hà principalmente usb, rj11, LAN, RS232 è altre interfacce mainstream, è sustene a cunnessione di cassetti di cassa,scanner di codici a barre, stampanti termiche, etc Puderanu ancu esse furnuti cù ricunniscenza faccia, ricunniscenza di carta d'identità è altre funzioni, cusì sò assai più cà una macchina pos ordinariu.

6.Understand e caratteristiche di stabilità operativa di u POS

Quandu affruntatu cù un altu trafficu di i clienti, a macchina poss ùn pò certamente permette di abbandunà a bola.A prova chjave di a velocità di corsa è a stabilità hè a scheda madre CPU è a cunfigurazione di memoria di u CPUpos hardware.

In generale, a macchina pos hè furnuta cù un prucissuri quad-core hè ancu una bona cunfigurazione, in fondu ùn succede micca quandu a macchina pos lag, schermu neru è altre situazioni.Sè avete bisognu di una cunfigurazione più avanzata pò ancu sceglie un processore di sei core.

https://www.minjcode.com/pos-cashier-machine-company-j1900-i3-i5-consumer-electronics-minjcode-product/
https://www.minjcode.com/pos-machine-android-billing-machine-price-cafe-minjcode-product/
https://www.minjcode.com/new-retail-pos-machine-smart-order-kiosk-pos-payment-minjcode-product/

7.Understanding a cunfigurazione di visualizazione di e macchine POS

A cunfigurazione di u pos display, avemu bisognu di clarificà a necessità di una sola schermu o doppia schermu, dimensione, risoluzione è cusì.

Avà assai pirsuni cumprà telefoni cellulari, pasticchi piace à sceglie una schermu più grande, qualità di l'imaghjini d'alta definizione, questu hè perchè se u screnu hè troppu chjucu, assai tempu per fighjà l'ochji, a qualità di l'imaghjini ùn hè micca abbastanza chjaru per sente. poviru.

Se a schermu hè troppu chjuca, l'operazione di u toccu di u dito hè estremamente inconveniente;a qualità di l'imaghjini hè troppu povira, u cassiere ùn pò micca vede l'icone di u desktop, è aspittà chì ellu vi aiuterà à calculà un bonu contu?Immaginate chì u cassiere hè occupatu à circà i loghi di u produttu è e pagine durante i picchi di checkout, chì inevitabbilmente riduce l'efficienza è hè propensu à l'errore.

A cunfigurazione di u screnu à doppia faccia di a macchina POS hè sempre più favurita da l'industria.U screnu di u cliente allargatu pò migliurà efficacemente l'interazzione cù i clienti, realizà l'auto-ordine è u pagamentu di u cliente, i clienti ponu vede chjaramente ogni pagamentu pendente, è a pantalla di u cliente pò ancu realizà a visualizazione di promozione è a raccomandazione di l'articuli caldi.Dunque, sè vo vulete avè una macchina di u puntu di vendita di qualità più altu, hè megliu aduprà un display d'alta definizione, di grande dimensione, doppia faccia.Per esempiu, MINJCODE'sMJ7820,MJ POSE6macchina POS a doppia schermu.

Di sicuru, sè vo vulete chì a macchina pos à megliu empower u scenariu di l'applicazione, in più di a cunfigurazione raghjone di u hardware, hè ancu inseparabile da u software pos, è a cumminazione efficace di i dui pò veramente ghjucà a forza di marketing di l'. sistema pos.

Sì avete qualchì interessu o dumanda durante a selezzione o l'usu di qualsiasi macchina pos, benvenutu àcuntatta ci!MINJCODEhè impegnatu in a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia di hardware pos è l'apparecchiatura di l'applicazione, a nostra cumpagnia hà 14 anni di sperienza in l'industria in i campi prufessiunali, è hè statu assai ricunnisciutu da a maiò parte di i clienti!

 


Tempu di Post: 31-May-2023