fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

U valore di l'applicazione di u terminal POS di schermu à doppia faccia in magazzini, farmacie, etc.

Cù u rapidu sviluppu di l'intelligenza artificiale, alcune industrie di vendita, farmacie, magazzini di vestiti, ristoranti, etc. anu aghjurnatu è aghjurnatuEquipamentu di terminal POS.U terminal POS tradiziunale basatu in computer hè diventatu a versione Android largamente usata.Terminal POS intelligente à doppia schermu, terminal POS intelligente à doppia schermu pò esse vistu in ogni locu in a nostra vita, sia un magazinu di cunvenzione à u pianu di sottu, un magazinu di tè di latte in strada o una stazione di benzina in una intersezzione.U mudellu di cash register a doppia schermu hè ancu largamente utilizatu in farmacie.

 

Pigliate a serie di terminal POS chìTecnulugia MINJCODEhà digià messu in u mercatu cum'è un esempiu, hè divisu in terminal POS dual-screen è terminal POS unicu-schermu.Frà elli, u terminal POS dual-screen hè divisu in una pantalla principale è una pantalla d'ospiti.A schermu principale pò esse operata da l'impiegatu di a cassiera.A pantalla d'ospiti hè per i clienti.U modu di visualizazione di doppia schermu pò aiutà i cummercianti à visualizà publicità è à rinfurzà l'esperienza di pagamentu di l'ordine di l'operazione di u cliente, rendendu interattivu istantaneu. In paragone, stu vantaghju hè un effettu chì un sistema di una sola schermu ùn pò micca ottene.

 

Parechji duale-schermuterminal POSsò avà abilitati da a nova industria di vendita farmaceutica, guidandu a nova vendita di farmacia in una direzzione più intelligente attraversu l'applicazione di terminali intelligenti.U POS à doppia schermu pò fà più cà i cassieri, chì altru pò fà?

1. All-in-una macchina rende u cashier cumplessu è sèmplice

Integrazione di un set di computer dual-screen +stampante di ricevute +pistola di codice à barrein unu, vi dà ancu un terminal POS simplice;L'interfaccia di u terminal POS hè simplice è chjara, tutte l'operazioni di u terminal POS ponu esse cumplette cù i tasti di scelta rapida, simplice è faciule d'operare, è a velocità di u cash register hè più efficace.

2. Trasparenza di dati di cunsumu di i clienti

Quandu i clienti verificanu, l'infurmazioni di u produttu, i prezzi di i prudutti, l'infurmazioni di i membri, u statutu di i punti, i sconti è i pagamenti attuali sò chjaramente visibili nantu à u screnu di u cliente per evità errori è omissioni, è migliurà l'esperienza di compra di droga di u cliente.

3. L'annunzii promozionali aumentanu u prezzu unità di i clienti

Attraversu u carrusel di schermu d'ospiti, l'annunzii di i prudutti in a tenda è l'infurmazioni promozionali, l'annunzii media di faccia à faccia ponu attirà l'attenzione di i clienti, stimulà u desideriu di i clienti di cumprà in un istante, è aumentà in modu efficace i prezzi di l'unità di i clienti.

4. tecnulugia Dual-schermu, piena di qualità

U screnu bifacciale, u screnu di l'ospiti face i clienti, ponu visualizà dinamicamente ritratti promozionali di farmacia, publicità video è informazioni promozionali.U countertop concisu di a macchina integrata face chì a farmacia pare più high-end è aumenta a qualità di a tenda.

5. Sincronizazione doppia schermu: gestione di l'infurmazioni da un latu, display di publicità da l'altru

Doppiu schermuPOS termale, u screnu principale pò compie in modu efficiente a gestione di cashier, a gestione di aderenza, a gestione di a prumuzione, a compra, a vendita è l'inventariu, a gestione di u sistema di a sede di a gestione, etc., a pantalla di u cliente mostra l'imaghjini promozionali di a farmacia, l'infurmazione di promozione, è l'infurmazioni di compra à i clienti.Inoltre, u cliente mostra l'infurmazioni quandu compra L'infurmazione promozionale pò esse stabilita à traversu a pantalla principale per ottene un marketing precisu.L'usu propiu ghjucà un rolu maiò in u funziunamentu di a farmacia.

6. Publicità video in a tenda per ottene u marketing di precisione

U termale POS à doppia schermu, u screnu d'ospiti supporta u modu di riproduzione di publicità video, è e catene di magazzini anu parechje magazzini è clienti precisi.Puderanu cooperà cù i pruduttori farmaceutichi per trasmette i so publicità farmaceutiche, è i magazzini ponu guadagnà ingressu publicitariu supplementu.

Cum'è ascanner di codici à barre prufessiunale d'alta tecnulugiaMINJCODE furnisce à i clienti una varietà di scanner di codici à barre d'alta qualità è affidabili, prudutti di stampante. Semu specializati in u sviluppu, a fabricazione, a vendita è u serviziu di prudutti d'identificazione automatica. stampa rapida, operazione simplice. Offremu 24 mesi di garanzia, supportu tecnicu à vita è 1% unità di back-up gratuiti per i nostri prudutti.

Avemu una basa di clienti grande è soddisfatta, cum'è Walmart, Bank of China, etc. MINJCODE cum'è un scanner di codici à barre prufessiunale è un fornitore di stampante termica, avè a fede per sfruttà u nostru forte vantaghju tecnicu è eccellenti servizii post-vendita per furnisce una gamma completa di suluzioni sistematiche à i nostri clienti in tuttu u mondu.

Cerchi un prezzu prezzu è una macchina POS di qualità superiore per a vostra attività?

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.


Tempu di posta: 22-Nov-2022