fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

A differenza trà i scanner di codici a barre 2D cablati è omnidirezionali

A scanner di codici a barrehè un strumentu d'identificazione è cullizzioni veloce è efficiente chì hè statu largamente utilizatu in parechje industrii cum'è a logistica, i supermercati è l'assistenza sanitaria.Puderà scansà rapidamente micca solu i codici à barre di merceria, ma ancu i codici di corriere, bigliettu, tracciabilità è assai altri codici d'identificazione.Allora chì hè a diffarenza trà elli?Chì hè megliu è cumu duvemu sceglie ?

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

一:Scanner di codici a barre cablati 2D portatile

1. Definizione: Un scanner handheld cablatu 2D hè un dispositivu chì pò esse scansatu otticu per identificà è catturà l'infurmazioni.Comparatu à i scanners portatili 1D tradiziunali,Scanners portatili 2Dsò capaci di ricunnosce una gamma più larga di furmati di codice à barre è 2D.

2. Struttura :Scanner di codici a barre 2D cablatiHandheld sò generalmente custituiti da un alloghju, unità di cattura ottica, decoder, circuitu di interfaccia, buttoni è altre parti.Hè di solitu cortu è compactu, faciule da mantene è hà un buttone di trigger per attivà a funzione di scanning.

3. Vantaghji è disadvantages

3.1 Vantaghji:

Puderanu leghje più tipi di codici à barre, cum'è codici 2D.Più veloce è efficienza di lettura.Ricunniscenza più precisa è menu prubabile di esse misread.Pò esse cunnessu à una larga gamma di dispusitivi per u trasferimentu di dati.

3.2 Svantaghji:

Prezzu relativamente altu.E cundizioni di luce cum'è l'illuminazione sò richieste.

4. Scenari applicabili è applicazioni scanners 2D portatili ponu esse largamente utilizati in logistica, fabricazione, vendita, medica, finanziaria è altri campi.Per esempiu, scansione di codici à barre per pacchi espressi in a classificazione logistica,Scansione di codice 2Dper u cuntrollu di l'accessu di sicurità, scanning di codice 2D per u pagamentu di u telefuninu mobile, etc.

5.Performance

5.1Velocità di scansione è precisione: i scanners portatili 2D sò assai più veloci è precisi cà tradiziunaliscanner di codici a barreè sò capaci di ricunniscenza cumpleta, rapida è precisa di codici 2D, codici à barre è altri identificatori.

5.2 Capacità di ricunniscenza di u tipu di codice à barre: i scanners portatili 2D ponu ricunnosce i codici 2D è i codici 1D, cumpresi diversi tipi di codici à barre cum'è codici QR, codici DataMatrix, codici PDF417, codici Aztec, Code39, EAN-13 etc.

5.3 Adattabilità:Scanners portatili 2Dsò assai adattabili è ponu esse aduprati in diversi ambienti è scenarii, cum'è diversi illuminazione, culori, materiali è locu.

Sè avete qualchì interessu o dumanda durante a selezzione o l'usu di qualsiasi scanner di codice à barre, per piacè Cliccate u ligame sottu mandate a vostra dumanda à u nostru mail ufficiale.(admin@minj.cn)direttamente!MINJCODE hè impegnata in a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia di scanner di codici à barre è l'apparecchi d'applicazione, a nostra cumpagnia hà 14 anni di sperienza in l'industria in i campi prufessiunali, è hè stata ricunnisciuta da a maiò parte di i clienti!

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

二:Scanner di codici a barre omnidirezionale

1. Definizione :Scanner di codici a barre omnidirezionalehè un dispositivu di scansione multidirezionale di codici à barre, capace di identificà i codici à barre di diversi anguli è direzzione, è cun alta velocità di scansione è precisione.

2. Struttura: Un scanner di codice à barre omnidirezionale hè generalmente custituitu da un alloghju, fonte di luce, lente, sensor d'imaghjini, decoder è altre parti.Hè di solitu in forma cilindrica è hà un stand à u fondu per una facilità di piazzamentu nantu à a piattaforma di scansione, in modu chì i codici à barre ponu esse scansati rapidamente semplicemente mettenduli vicinu à u scanner.

3. Vantaghji è disadvantages

3.1 Vantaghji:

A scansione multidirezionale di 360 gradi hè pussibule.Velocità di scansione veloce, capace di identificà rapidamente un gran numaru di codici à barre.Capacità di scansione altamente precisa cù alta precisione di ricunniscenza.- Bona adattabilità à diverse cundizioni di illuminazione è codici à barre di diversi materiali.

3.2 Svantaghji:

Mancanze: prezzu più altu.Capacità di ricunniscenza relativamente debule per i codici a barre non standard.

4. Scenari applicabili è u scopu di l'applicazioneScanner qr omnidirezionale di codici a barresò largamente usati in logistica, vendita, magazzinu, fabricazione è altri campi, cum'è a scansione di codici a barre di pacchi espressi, a scansione di codici a barre di merchenzie di supermercati, etc.

5. Prestazione

5.1 Velocità di scansione è precisione: A velocità di scansione di u scanner di codici a barre omnidirezionale hè assai più altu ch'è quella di u scanner di codici a barre tradiziunale, chì pò scansà un gran numaru di codici à barre in modu rapidu è efficiente, è localizà è identificà accuratamente i codici à barre, migliurà l'efficienza di u travagliu.

5.2 Adattabilità: I scanners di codici a barre omnidirezionali ponu adattà à diversi anguli planari è tridimensionali è anu più adattabilità cà i scanners tradiziunali per leghje una varietà di diversi codici à barre.

5.3 Compatibilità: L'omnidirezionalescanner di codici a barrepò esse culligatu à una varietà di dispusitivi cum'è l'urdinatori, i telefoni intelligenti è i tablette PC attraversu diversi tipi di interfaccia per risponde à i bisogni di diversi utilizatori.

5.4 Affidabilità: U scanner di codici a barre omnidirezionale hà un altu gradu di stabilità è affidabilità, è pò mantene un rendimentu eccellente durante un longu periodu di usu.

5.4 Sinergia di software è hardware: 2Dscanner di codici a barre portatilipò esse culligatu à parechji tipi di dispusitivi, cumpresi urdinatore, smartphones, pasticchi, etc., à scuntrà i bisogni di differente utilizatori.

三:Differenza trà un scanner di codici a barre cablatu 2D è un scanner di codici a barre omnidirezionale

A diffarenza trà un handheld 2DScanner di codici a barre USBè un scanner di codici a barre omnidirezionale hè u seguente

1. Scanning rapidità è precisione:

U scanner di codice a barre portatile 2D cablatu hà bisognu di allineà u dispositivu portatile à u codice à barre, una ligera deviazione pò purtà à fallimentu di ricunnosce u codice à barre, cusì a velocità di scansione è a precisione sò relativamente bassu;mentre chì u scanner di codici a barre omnidirezionale ricunnosce u codice à barre cù una precisione più alta è una velocità di scansione più veloce attraversu a scansione multi-angulu è 360 gradi.

2. apparenza sfarente:

Comu mostra quì sottu, i pistoli di scansione di codici à barre 2D sò generalmente destinati à esse tenuti in manu, cusì avè un manicu relativamente longu;mentre chì i scanners di codici a barre omnidirezionali sò scanneri verticali di desktop, cù una zona relativamente grande sottu, chì hè cunvenutu per stà nantu à u desktop.

3. Efficienza di scanning di picculi merchenzie:

U scanner di codici di barre cablati 2D portatile hà bisognu di allineà u codice à barre di ogni bonu unu per unu per identificà, u tempu di scansione di ogni bè hè più longu, chì ùn hè micca adattatu per a scansione rapida di grande batch di picculi merchenzie;mentre chì u scanner di codici a barre omnidirezionale pò scansà rapidamente parechje merchenzie, chì hè più efficaci per scansà e merchenzie in batch.

4. Differenti prezzu, scanner di codice à barre omnidirezionale hè generalmente più altu ch'èScanner di codici a barre 2D.

Allora cumu sceglite trà un scanner di codici a barre 2D è un scanner di codici a barre omnidirezionale?Quale hè megliu?U nostru cunsigliu hè chì s'ellu hè un grande supermercatu o una buttrega di trafficu altu, un scanner di codice à barre omnidirezionale deve esse datu priorità cum'è u rendiment di scanning hè megliu;s'ellu hè una piccula buttrega individuale o una buttrega à pocu trafficu è u budgetu ùn hè micca tantu, pudete cunsiderà un scanner di codice à barre 2D.


Tempu di post: 09-09-2023