fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Induve pudete truvà u vostru Driver di stampante termica MINJCODE?

Induve pudete truvà u vostru MINJCODEDriver di stampante termica di ricevute??

MINJCODEhà focu annantu à u disignu di qualità superiorestampante termicaper 14 anni.Parechje di i nostri prudutti hè stata largamente usata in parechje industries.But prima di utilizà a vostra stampante, a stallazione di diver hè sempre u primu passu. Quì avemu qualchì modu per scaricà facilmente u driver MINJCODE.

1.Find lu in u vostru discu CD Avemu preparatu un discu chì i cunduttori.Sè avete un CD ROM, hè super faciule d'ottene u driver di stampante di ricevute chì avete bisognu.

2.Scaricate u drivernantu à a pagina di u produttu nantu à u nostru situ cumpresu un buttone per scaricà u vostru driver di stampante chì sustene.Simply scaricà lu è unpack u schedariu, vi ponu piglià u vostru driver.

3.E se ùn pudete truvà u driver per i vostri mudelli?

In this situation, You can send email to contact us.E-mail : admin@minj.cn

Cum'è un prufessore di scanner di codici à barre d'alta tecnulugia è fabricatore è fornitore di stampante termica. MINJCODE furnisce à i clienti una varietà di scanner di codici à barre d'alta qualità è affidabili, prudutti di stampante. Semu specializati in u sviluppu, a fabricazione, a vendita è u serviziu di prudutti d'identificazione automatica. A nostra stampante di etichette manchine hà i vantaghji di una stampa rapida, un funziunamentu simplice. Offriamu una garanzia di 24 mesi, un supportu tecnicu à vita è 1% unità di back-up gratuiti per i nostri prudutti.

avemu una basa di clienti grande è soddisfatta, cum'è Walmart, Bank of China, etc. MINJCODE cum'è un scanner di codici à barre prufessiunale è un fornitore di stampante termica, avè a fede per sfruttà u nostru forte vantaghju tecnicu è eccellenti servizii post-vendita per furnisce una gamma completa di suluzioni sistematiche à i nostri clienti in tuttu u mondu.

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.


Tempu di posta: 22-Nov-2022