fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Hardware POS: L'Opzioni Top per e Piccole Imprese

Probabilmente site digià familiarizatuHardware POS, ancu s'è tù ùn capisci.U cash register in a vostra tenda di cunvenzione lucale hè hardware POS, cum'è u lettore di carte mobile montatu in iPad in u vostru ristorante preferitu.

Quandu si tratta di cumprà hardware POS, a maiò parte di l'imprese averà bisognu di un terminal POS, lettore di carte di creditu è ​​forse un cassetto di cassa, un scanner di codici a barre è una stampante di ricevute - tuttu ciò chì pò aghjunghje à un investimentu cummerciale significativu.E perchè tanti opzioni sò dispunibili, hè spessu sfida per i pruprietarii di picculi imprese per capisce quale prudutti sò veramente un bonu valore.Eccu ciò chì avete bisognu di sapè per fà a megliu scelta per a vostra attività.

Cosa à circà

Quandu compra hardware POS, ci sò una varietà di fatturi da tene in mente per assicurà chì avete qualcosa chì hà sensu per a vostra attività.

1.Compatibilità

1.1 L'hardware POS funziona in cunjunzione cù i sistemi POS per permette à a vostra attività di fà transazzione.Ma u hardware POS ùn funziona micca cù tutti i software POS.

1.2 Di solitu,Imprese POSfà un software chì hè solu cumpatibile cù certi tipi di hardware.Lightspeed, per esempiu, pò travaglià solu nantu à i dispositi iOS.

1.3 Quandu compra hardware, assicuratevi di amparà u tipu di software chì pò integrà.U vostru fornitore POS di solitu vende tuttu u hardware chì hè cumpatibile cù u so software POS, ma se decide di cumprà da venditori di terze parti, pudete avè alcuni prublemi.

1

2.Prezzu

2.1 Sicondu ciò chì a vostra attività hà bisognu, pudete acquistà hardware POS gratuitamente o pagà quant'è parechji milla di dollari.

Per esempiu, un mercante chì vole vende prudutti fora di u so situ web di e-commerce in un avvenimentu in diretta pò iscrizzione à Square è riceve un lettore di carte mobile gratuitu.

À u cuntrariu, un cummerciante chì pussede una tenda di vestiti di brique è mortar averà probabilmente bisognu di cumprà un terminal di countertop,scanner di codici a barre, stampante di ricevute è cash drawer - tuttu ciò chì pò costà assai soldi secondu u fornitore.

2.2 Un'altra cosa da tene in mente quandu cumprà hardware POS hè u costu chì pagherete per un bundle di hardware.

Per esempiu, u pruprietariu di a tenda di vestiti brick-and-mortar sopra citatu pò esse capace di cumprà un sistema POS di vendita da u so fornitore POS à un prezzu scontu di quellu chì averia pagatu per cumprà ogni pruduttu individualmente.

2.3 Per d 'altra banda, qualchì volta hè più prezzu di cumprà u vostruHardware POSda un venditore di terzu - sempre chì hè cumpatibile cù u vostru software.L'unicu modu per truvà u megliu affare in hardware POS hè di fà a vostra ricerca.Vede chì hardware offre u vostru fornitore POS è poi vede s'ellu pudete truvà altre hardware cumpatibile per più prezzu in Amazon o eBay.

 

3.Usabilità

3.1 Aduprate assai u vostru hardware POS, cusì avete bisognu di truvà qualcosa chì hè faciule d'utilizà è risponde à i bisogni di a vostra attività.Per esempiu, se vende a vostra merchenzie principarmenti da avvenimenti, pop-up shops o cunvenzioni, puderia esse sensu di utilizà un sistema POS chì hè basatu in nuvola per ùn mai risicate di perde i vostri dati.Altre cose da cunsiderà sò se u sistema POS pò operà offline, u tipu di router Wi-Fi chì u software POS hà bisognu à operare è a durabilità di u hardware (assicuratevi chì u vostru hardware vene cun una garanzia).

3.2 Parechji fornitori di POS offrenu una guaranzia di rimborsu nantu à i so prudutti di hardware POS - cusì duvete sentite capaci di pruvà u so hardware senza risicu.Verificate ancu per vede quale livellu di supportu offrenu (idealmente vulete un supportu gratuitu 24/7).Certi fornituri POS offrenu ancu installazione in situ è ​​furmazione nantu à cumu utilizà i so prudutti.

Infine, assicuratevi chì u hardware POS risponde à i bisogni di a vostra attività.Per esempiu, se operate un ristorante, avete bisognu di una cucinastampatore.Assicuratevi chì u vostru fornitore POS offre unu o s'integra cù e marche populari di stampanti di cucina.

Per più infurmazione dettagliata,benvenutu à cuntattateci!Email:admin@minj.cn


Tempu di post: 27-oct-2022