fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Mantenimentu di u terminal POS

Puru lu prucessu di funziunamentu di differenteterminal poshè diversu, ma i requisiti di mantenimentu sò basicamente listessi.

In generale, i seguenti aspetti deve esse rializatu:

1. Mantene l'aspettu di a macchina pulita è in ordine; Ùn hè micca permessu di mette articuli nantu à a macchina, in modu chì hè impermeabile, a prova di polvera è a prova di oliu.

2.A cunnessione di u cordone di alimentazione deve esse sicura è fissa, ùn move micca a macchina è disassemble cumpunenti interni à vuluntà.

3.Dopu u spegnimentu, accende almenu un minutu dopu; ùn pò micca accende è spegne spessu, è spessu verificate a cinta è a carta di stampa, rimpiazzà a cinta è a carta di stampa in tempu, mantene l'internu di a stampante pulita.

4.Clean a machina regularmente;caccià a polvera è e macchie.

5.Ogni magazzini deve designà una persona dedicata per esse rispunsevuli di u travagliu di mantenimentu di ogni ghjornu, per esse capace di eliminà i difetti generali abilmente, rimpiazzà a cinta in u tempu, è assicurà u funziunamentu normale di a macchina.

6.Avoid vibrazione quandu apre è chjude a scatula d'argentu.

7.A cumpagnia inspeccionà l'operazione è u mantenimentu di ogni tenda da u tempu à u tempu.Ogni violazione di prucedure operative specifiche serà sottumessu à certe penalità ecunomiche.Qualchidunu chì dannu a macchina per un usu impropriu serà rispunsevuli di u costu di riparazione.

Sè site interessatu in umacchina POS, please contact us !Email:admin@minj.cn


Tempu di posta: 22-Nov-2022