fabbrica di POS HARDWARE

nutizie

Chì dettagli avete bisognu di sapè prima di cumprà un cash register POS?

Registratori di cassa POSsò largamente usati, soprattuttu avà assai multi-funzionali smart POS cash registers sò ancu largamente usati in i magazzini di vendita in diverse industrii.Allora chì dettagli avemu bisognu di sapè prima di cumprà registratori di cassa POS?

1.U scopu di cumprà terminal POS.

In generale, l'usu di u cash register POS pò standardizà a gestione, rinfurzà a supervisione è accelerà a pos manchine.Configurate u numeru di cash registers POS secondu i bisogni reali di a tenda

cunfigurazione terminal 2.POS.

In quantu à a cunfigurazione hardware di u cash register, generalmente implica u sistema d'adattazione, u rendiment, u spaziu di memoria, a dimensione di u dispositivu, a prestazione di a schermu di u cash register, se ci hè un modulu di pagamentu di scansione facciale, etc., cum'è quellu. prodotta daMINJCODE.Una varietà diRegistratori di cassa POSavè un grande spaziu di memoria, un rendimentu di l'applicazione stabile, un funziunamentu sensitivu è simplice.

3. Supportatu da u software di a macchina POS.

Siccomu i cash registers POS sò dispositi hardware, hè assai impurtante di sceglie un software di cash register chì vi cunvene.Qualchidunu anu sistemi di software stessu, cusì cunsiderà solu a cumpatibilità, è alcuni ùn anu micca software è anu bisognu di sapè s'ellu ci hè un sistema di software di cunfigurazione.

4.Choose boni fornituri.

Terminal POS sò usati per un longu tempu, parechje volte, è alta freccia, chì esige una alta stabilità di i cash registers POS, è ùn pò micca spessu falla à affettà u cash register.Ma i prudutti elettronichi, ùn ci hè micca raghjone per ùn esse male.U mantenimentu di a macchina è u serviziu post-vendita sò particularmente impurtanti.Se cumprate in massa, sariamu megliu sceltu u fabricatore fonte di tuttu in un terminal POS.Ùn avemu micca solu una squadra tecnicu prufessiunale per risolve diversi prublemi di a suluzione persunalizata, ma ancu u cuntrollu di qualità è u serviziu post-vendita sò più prufessiunali.Ancu s'ellu ci hè un prublema di qualità, l'applicazione di mantenimentu hè direttamente Connect cù i pruduttori più rapidamente è in una manera puntuale.

avemu una basa di clienti grande è soddisfatti, cum'è Walmart, Bank of China etc. MINJCODE cum'è unscanner di codici à barre prufessiunaleèfornitore di stampante termica, Avè a fede di sfruttà u nostru forte vantaghju tecnicu è eccellenti servizii post-vendita per furnisce una gamma completa di soluzioni sistematiche à i nostri clienti in u mondu sanu.

Cerchi un prezzu prezzu è una macchina POS di qualità superiore per a vostra attività?

Cuntatta ci

Tel : +86 07523251993

E-mail : admin@minj.cn

Add Office: Yong Jun Road, Zhongkai High-Tech District, Huizhou 516029, China.


Tempu di posta: 22-Nov-2022